AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Del Skrevet 27. februar 2017 Har kjøpt meg brukt iPhone 4s. Så kom det et problem. Jeg får ike lastet ned apper, for når jeg skal det kommer dert opp brukernavn/epost til ho som hadde min før meg, og at jeg sjal skrive inn passordet hennes? Så er det fordi hp har låst mobil på seg ellerno? Beklager, blir nesten litt flau over å spørre om dette, og har fått mange frekke svar herifra igrubb. Anonymkode: ec87c...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GenialGalning Skrevet 27. februar 2017 #2 Del Skrevet 27. februar 2017 Du får spørre noen som er lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumeriken Skrevet 28. februar 2017 #3 Del Skrevet 28. februar 2017 Ts : er det ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Del Skrevet 1. mars 2017 Hadde jeg vært deg så hadde jeg nullstilla hele telefonen. Da fjernes ALT som hun har hatt. Anonymkode: 10f71...402 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 7. mars 2017 #5 Del Skrevet 7. mars 2017 Du må logge av itunes og iCloud kontoen hennnes og lage din egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå