fortviletkjæreste Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Hei! Jeg prøver å finne meg et par med solbriller, men klarer ikke finne noen som jeg kler. Har fått venner og kjæreste til å bli med meg på leting, men finner ingen som verken de eller jeg synes at jeg kler.. Tror det kan være fordi jeg har et ganske smalt og lite ansikt, og lurte på om noen har noen erfaringer med solbriller for folk med lite ansikt? 🙆 1
BlendaSensitive Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Samme her. Så jeg går rundt og kiser og myser. Bare i bilen bruker jeg solbriller, eller på ferie i utlandet der lyset er mye sterkere. Og på ferie går man jo i blant kledd litt si som så, så da gjør ikke det noe med solbriller som ser rart ut, hehe! 2
fortviletkjæreste Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2017 Godt vi er to! Ut i fra ulike tester på nettet kan det se ut som om jeg har en oval ansiktsform som skal kle det meste Dette kan jo ikke stemme 😂
funginger Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Har du prøvd "små" briller slik som Ray-Ban Clubmaster? 1
Perle Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 3 minutter siden, funginger skrev: Har du prøvd "små" briller slik som Ray-Ban Clubmaster? Eller "Wayfares"? JFK
annebanane Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 12 minutter siden, funginger skrev: Har du prøvd "små" briller slik som Ray-Ban Clubmaster? Tror jeg også kan være fint. Briller med rundere form kle ofte små smale ansikt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Enig i Clubmaster. Jeg kledde heller ingen solbriller, men de kler jeg. Anonymkode: 71bab...c89
fortviletkjæreste Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har også litt potetnese, og synes det ser litt rart ut med clubmaster lignende briller 😭 Men har aldri prøvd de fra ray ban, bare sånne kopier, så kan være de er annerledes
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 Urk, har samme problem. Ser ut som en flue eller allien med solbriller. Små solbriller kler jeg heller ikke Jeg går heller å myser enn å ha på meg solbriller hvor jeg ser helt dustete ut. Anonymkode: 610bb...aaf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 Godt vi er fler! jeg går også rundt å myser. Anonymkode: a59cd...abd
Sirah Skrevet 2. mars 2017 #11 Skrevet 2. mars 2017 Jeg hadde også samme problem helt til jeg "tvang" meg selv til å bruke solbriller selv om jeg ikke syntes jeg kledde dem. Gradvis ble jeg vant til synet av meg selv med solbriller på, og nå syntes jeg selv at jeg kler dem 😂 Har ovalt ansikt og bruker pilotbriller fra RayBan for det meste. Har også noen større "glamourbriller" som jeg ikke kler like godt, men som jeg syntes er kule Poenget mitt er at jeg brukte lang tid på å bli vant med meg selv med solbriller. Jeg kler også Clubmaster bare sånn at det er sagt. Har også oval hodeform.
Tiara07 Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 I en alder av 41 år har jeg endelig funnet solbriller som passer... Jeg har aldri gått med solbriller, fordi jeg ikke føler de passer. Jeg har rundt ansikt da. Fikk god hjelp hos optiker, og synes selv de ikke ser ille ut Ble litt dyre da, men passer et rundt ansikt. Hvis du er mindre og smalere, kan kanskje noen runde, litt markerte briller passe deg? Prøv deg litt frem i en butikk som har peiling på ansiktsformer og briller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå