Gå til innhold

Åpen bar - hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal invitere til et selskap med 80stk inviterte. Vi tenkte å ha åpen bar med vin(rød og hvit), øl(0,33), cider, vodka, og baileys.
Hvor mye skal man rekne med at folk drikker? Det blir en mann som står i baren, så det blir ikke "fritt fram" for folk å forsyne seg selv.. Festen vil vare fra ca 1700 med middag først, så kaker, og deretter fest med band fram til 0200.

Takker for svar!

Anonymkode: cabcb...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle?

Jeg ville kjøpt 12 liter vodka og 12 liter baileys. 

Så ville jeg funnet en butikk som var villig til å ta i retur øl, og cider (dette er en vanlig problemstilling, for bryllup og lignende). Noen ganger krever de at det er hele sekspakninger som returneres. Da kan du kjøpe en sekspakning av hver til hver gjest. Eventuelt mer hvis de drikker mye, spiller egentlig ingen rolle. Kjøp to om så. Betal med kredittkort så slipper du å legge ut.

Vin kan returneres til Polet, så der kan du bare kjøpe en flaske til hver deltager av hver type.

Det fine med denne måten er at du er garantert nok drikke. Baileysen kan du gi bort i gaver, og vodka kan man aldri ha for mye av.

Nå er jeg nordfra og alle jeg kjenner drikker som noen svin, så det kan hende dette er litt høye estimater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...