AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Hei dere. Var nylig på et hotel i Spania. Da jeg skulle gå opp etter en lang svømmetur, var det på tide med en dusj.. Da jeg var ferdig og skulle ta på bokser. Kom vaskedamen inn, der sto jeg halvnaken med en bokser på. Hun sa bare at det gikk helt fint og fortsatte å gå inn i rommet mitt. Da hun var inne, lukket hun døren og vasket sengen "foran" meg. Jeg så trusen hennes under kjolen, ble sykt kåt faktisk. Da jeg fikk boner, forta jeg meg å tå på meg en bukse. Men hun sa bare på dårlig engelsk "do you want to touch my boobs"? Da sa jeg ok, fordi jeg var stein kåt. Jeg fikk lov å ta på de store deilige puppene hennes og hun sugde meg i kanskje 5 min. Etter der stakk hun bare og sa hade, med et fint smil. Har dere opplevd noe lignende? Var det rett av meg å gjøre? Var jo begge frivilige. Foreldrene mine var ute. Hilsen forvirret Gutt på 16. Anonymkode: 56ebd...a1b
Gjest canacas Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Ja. Dette skjer hele tiden. Vi kvinner får umiddelbart lyst til å suge fremmede tenåringsgutter, så fort vi ser eller aner konturene av en ereksjon.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Ja. Dette skjer hele tiden. Vi kvinner får umiddelbart lyst til å suge fremmede tenåringsgutter, så fort vi ser eller aner konturene av en ereksjon. Dette vet vi jo fra før. Anonymkode: cf37e...23e
Ardwinna Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Hun prøvde jo bare febrilsk å dekke over at hun hadde stjålet passet og pengene dine. Din lettlurte guttunge! Du bør forøvrig sjekke deg for herpes.
Nowayback Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 (endret) . Endret 7. mars 2017 av mann_86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå