AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Med for gira mener jeg å få 20-30 snaps om dagen om jeg sender 2-5 og i tillegg mange meldinger med "hva gjør du?" annenhver time nærmest. Jeg blir litt sånn "uff, enda en snap" og så går jeg lei. Gidder til slutt ikke sende noe tilbake og kontakten dabber av. Altså, jeg er ikke en person som spiller spill eller ønsker at det skal gå et døgn før noen svarer på en sms for eksempel eller late som om at man ikke er interessert, men det finnes jo en mellomting. Jeg føler det er så mange menn (de jeg snakker om er etter min erfaring 23-26 år gamle) som gjør akkurat dette og jeg synes det er litt synd siden de egentlig er flotte gutter. Noen andre som føler det sånn? Anonymkode: 37af7...d9e
Stiigen Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med for gira mener jeg å få 20-30 snaps om dagen om jeg sender 2-5 og i tillegg mange meldinger med "hva gjør du?" annenhver time nærmest. Jeg blir litt sånn "uff, enda en snap" og så går jeg lei. Gidder til slutt ikke sende noe tilbake og kontakten dabber av. Altså, jeg er ikke en person som spiller spill eller ønsker at det skal gå et døgn før noen svarer på en sms for eksempel eller late som om at man ikke er interessert, men det finnes jo en mellomting. Jeg føler det er så mange menn (de jeg snakker om er etter min erfaring 23-26 år gamle) som gjør akkurat dette og jeg synes det er litt synd siden de egentlig er flotte gutter. Noen andre som føler det sånn? Anonymkode: 37af7...d9e Nei , du er ikke rar. Det er bare plagsomt å være i konstant kontakt via messenger,snap,sms etc. Man må leve i øyeblikket istedenfor å ha snuten i mobilen konstant. Jeg mener slike tjenester i er i hovedsak for å avtale neste møte, også kanskje en og annen snap hvis man opplever noe spesielt/utenom det vanlige i hverdagen. 3
Gjest impressa Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 18 minutter siden, Stiigen skrev: Nei , du er ikke rar. Det er bare plagsomt å være i konstant kontakt via messenger,snap,sms etc. Man må leve i øyeblikket istedenfor å ha snuten i mobilen konstant. Jeg mener slike tjenester i er i hovedsak for å avtale neste møte, også kanskje en og annen snap hvis man opplever noe spesielt/utenom det vanlige i hverdagen. Dette! Å være veldig ivrig på messenger, snap og liknende er for meg å avsløre en usjarmerende uvane på lik linje med å møte opp på date med gigantisk snusleppe. Nå spør du jo ikke om hva du kan gjøre TS, men et forslag er å enkelt og greit være litt avvisende til "småprat" på mobilen fra begynnelsen av og heller være frempå når det gjelder å avtale neste møte. Det går også an å snike inn i samtalen at du ikke er så mye på mobilen/ikke så interessert i å chatte. Hvis de er flotte gutter som du sier lar de deg nok være mer i fred når dere ikke er sammen i virkeligheten og du opprettholder interessen.
Gjest Minesveiper Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Jeg synes ikke det. Jeg hadde mer behov for hyppig kontakt tidlig i relasjonen når jeg var yngre. Nå går det egentlig fint om man bare melder litt her og der. Det viktigste er at hun sender noen meldinger først i alle fall slik at jeg føler at hun er interessert. Snapchatbilder teller ikke som meldinger i min verden. De kan være sendt til flere.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Jeg synes også det er irriterende. Jeg har begynt å si i fra om at jeg absolutt ikke er aktiv på messenger, snap osv. Når jeg er på jobb så er jeg på jobb og svarer når jeg kan. Av og til betyr det at jeg ikke svarer hele arbeidsdagen. Når jeg kommer hjem sitter jeg heller ikke konstant på telefonen. De fleste forstår dette, men hos noen går det ikke inn. Det er ganske interessant med de mest aktive at med en gang jeg svarer på messenger så er den online og svarer meg på sekundet. Samme med snap, skriver jeg på chat i snap så ser du at de er der inne og følger med på det du skriver og svarer med det samme. Skulle tro de ikke hadde noe annet liv enn å sitte på telefonen og chatte hele dagen. Hvordan får de tid til annet? Anonymkode: a3a80...4a0 1
meeeg9 Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Når jeg leser dette innlegget, tenker jeg at disse guttene er litt usikre på seg selv. Alderen mellom 23 og 26 er fortsatt en periode hvor gutter ikke er helt modne enda. De skriver såpass mye til deg/andre for å få den samme bekreftelsen som jenter søker når de er i litt yngre alder. Det er i hvertfall det inntrykket jeg får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå