Gå til innhold

Snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Mandag 13 februar satt jeg på omegle og fant en dame som ville dirtysnappe (begge er 17/straks 18) la henne til på snap og skulle sende et bilde av penis. Jeg tok bilde og skraverte penis og pung slik at den ikke vistes (bare lår og mage vistes) problemet var at i det jeg skulle sende så oppdaterte snappet seg så plutselig hadde jeg sendt til en fjortenåring jente. Vi hadde Dirtytaljet litt men mente ALDRI å sende pikk bilde. Idet hun svarte sa jeg at det var feil person og at jeg aldri skulle gjøre det igjen. Det var tydeligvis en annen som åpnet snappet. H*n sa at de skulle anmelde meg med mindre jeg slettet og blokkerte henne. Så jeg gjorde det, (tror hun p blokkerte meg) har ikke fått melding av politet. (Bir i trheim) Jeg angrer fælt og skjønte ikke hvordan snappet endte hos henne. Jeg har hatt det helt for jævlig de siste ukene. Hva kan evt straff være? Hvor sannsynlig er straff i denne situasjonen? Vil helst ikke tenke på dette gjennom hele livet! 😭

Endret av Fredd99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Politiet har andre ting å gjøre enn å gå etter folk som sender dickpics til småjenter. Dette skjer jo daglig. 

Anonymkode: c54f2...ac5

Skrevet

det kan også være avhengig av hva hun 14åring evt. sier ifra til politiet. Hvis du har aldri sendt tidligere intime bilder, da er du trygt. Du får kanskje bare et varsel.

Gjest Froning
Skrevet
6 minutter siden, Fredd99 skrev:

Hei. Mandag 13 februar satt jeg på omegle og fant en dame som ville dirtysnappe (begge er 17/straks 18) la henne til på snap og skulle sende et bilde av penis. Jeg tok bilde og skraverte penis og pung slik at den ikke vistes (bare lår og mage vistes) problemet var at i det jeg skulle sende så oppdaterte snappet seg så plutselig hadde jeg sendt til en fjortenåring jente. Vi hadde Dirtytaljet litt men mente ALDRI å sende pikk bilde. Idet hun svarte sa jeg at det var feil person og at jeg aldri skulle gjøre det igjen.

Og hva har vi lært? :fnise:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
7 minutter siden, Fredd99 skrev:

Hei. Mandag 13 februar satt jeg på omegle og fant en dame som ville dirtysnappe (begge er 17/straks 18) la henne til på snap og skulle sende et bilde av penis. Jeg tok bilde og skraverte penis og pung slik at den ikke vistes (bare lår og mage vistes) problemet var at i det jeg skulle sende så oppdaterte snappet seg så plutselig hadde jeg sendt til en fjortenåring jente. Vi hadde Dirtytaljet litt men mente ALDRI å sende pikk bilde. Idet hun svarte sa jeg at det var feil person og at jeg aldri skulle gjøre det igjen. Det var tydeligvis en annen som åpnet snappet. H*n sa at de skulle anmelde meg med mindre jeg slettet og blokkerte henne. Så jeg gjorde det, (tror hun p blokkerte meg) har ikke fått melding av politet. (Bir i trheim) Jeg angrer fælt og skjønte ikke hvordan snappet endte hos henne. Jeg har hatt det helt for jævlig de siste ukene. Hva kan evt straff være? Hvor sannsynlig er straff i denne situasjonen? Vil helst ikke tenke på dette gjennom hele livet! 😭

En ting å lære av det: ikke Snap med småjenter. 

Skrevet

Hvis du er nødt til å sende bilde av pikken din anbefaler jeg at du sender en mms. Da har du bedre kontroll.

Skrevet

Var utrolig teit og angrer sånn! Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det... 

Skrevet

Har sendt intimbilder før ja. Men ikke til folk under seksuell lavalder og ikke til folk som IKK vil

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Politiet har andre ting å gjøre enn å gå etter folk som sender dickpics til småjenter. Dette skjer jo daglig. 

Mener du det? Hvordan kan jeg bli kvitt denne "angsten"

Skrevet

Penisen og ballene var skravert så ingenting vistes. Bare magen og lårene

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det?  Jeg sendte jo til feil person. Penisen vistes ikke og heller ikke ballene. Har ikke fått brev av politiet. Har dere noen forslag til hvordan jeg får andre tanker?

Skrevet

Jeg kjenner din redsel. Men jeg tror du kan ta dette med veldig ro.

Siden hun/faren/moren har blokkert og sikkert fått vite fra dattera at det var kun det ene bildet og det har ikke vært noe sex inni bildet.

Så de er sikkert fornøyd med at du er blokkert og det ikke kommer mere meldinger fra deg.

Skrevet
2 timer siden, cmd skrev:

Jeg kjenner din redsel. Men jeg tror du kan ta dette med veldig ro.

Siden hun/faren/moren har blokkert og sikkert fått vite fra dattera at det var kun det ene bildet og det har ikke vært noe sex inni bildet.

Så de er sikkert fornøyd med at du er blokkert og det ikke kommer mere meldinger fra deg.

OK takk! Har du å gjort noe lignende? Vi hadde Dirty snakka litt før og sa at vi måtte møtes (hadde aldri tenkt å møtes uansett, var bare for å få i gang dirtysnakket)

Skrevet
9 minutter siden, Fredd99 skrev:

Har du å gjort noe lignende? Vi hadde Dirty snakka litt før og sa at vi måtte møtes (hadde aldri tenkt å møtes uansett, var bare for å få i gang dirtysnakket)

Aldri... har ikke gjort noe lignende nei.

Skrevet

Var plutselig en 15 åring som la meg til på snap og ville treffes for å ha sex. Mente at hun var jomfru. Jeg ble vettskremt og blokkerte hun. Hun sendte til og med nudes, uten at jeg ba om det. Lurer på om det var en felle. Uansett så er det kvalmt at "barn" holder på sånt. 

Skrevet

Skal aldri gjøre dette igjen iallefall. Noe mer?

Skrevet
2 timer siden, Fredd99 skrev:

OK takk! Har du å gjort noe lignende? Vi hadde Dirty snakka litt før og sa at vi måtte møtes (hadde aldri tenkt å møtes uansett, var bare for å få i gang dirtysnakket)

Du er jo ikke helt riktig skrudd sammen hvis du har dirty-talk med en 14-åring. Du fortjener virkelig å få deg en smekk. 

Anonymkode: 49722...fdc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke helt riktig skrudd sammen hvis du har dirty-talk med en 14-åring. Du fortjener virkelig å få deg en smekk. 

Anonymkode: 49722...fdc

Slutt å skrem ungen. Bare aldri gjør det igjen! Du kan bli fengslet!!!!

Skrevet

Du kan dirtysnappe med meg @Fredd99 

Legg til brun20cm på snap ;) Kan veksle noen damer vi kan sende dickpics til..

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å skrem ungen. Bare aldri gjør det igjen! Du kan bli fengslet!!!!

Skal aldri gjøre dette igjen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...