Gå til innhold

Bestille legetime via PasientSky - hvordan fungerer det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en legetime og tenkte jeg kunne prøve å bestille via PasientSky, men får ingen svar og dermed heller ingen time. Har oppgitt både mail og mobilnummer, men har ikke appen på mobilen (det virket ikke som om det var nødvendig).

Jeg sendte bestillingen ca klokka 10 i dag. Man kunne selv velge dato og tid på dagen, og jeg var dum nok til å krysse av på time i dag mellom 10 og 14. Det er jo ganske logisk at det er få eller ingen ledige timer igjen på så kort varsel, men jeg trodde jeg ville få tilbud om et annet tidspunkt om de ikke hadde noe ledig på det tidspunktet jeg valgte.

Nå har det altså gått 5 timer uten at jeg har hørt noe som helst. Under punktet for status står det "under arbeid".

Har jeg gjort noe feil? Burde jeg valgt en dato om noen dager hvor det er større sjanse for at det er noe ledig? Men på den annen side, er det min jobb å forsøke å gjette meg til når legesenteret har minst pågang? Burde man ikke enten bare få mulighet til å velge tidspunkt hvor det faktisk er noe ledig, eller bli kontaktet med spørsmål om det passer på et annet tidspunkt i stedet?

Eller hvordan fungerer dette egentlig?

Anonymkode: 71ba8...a30

Skrevet

5 timer er jo ingenting. Jeg fikk svar ca 24 timer etterpå.

Anonymkode: d3213...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...