Aquarius Skrevet 28. juli 2002 #1 Skrevet 28. juli 2002 Kan du anbefale en morsom bok som garantert vil få meg til å le?
Gjest Verdande Skrevet 28. juli 2002 #3 Skrevet 28. juli 2002 Kan du anbefale en morsom bok som garantert vil få meg til å le? * Janet Evanovichs bøker om Stephanie Plum: One for the money, Two for the dough, Three to get deadly, Four to score, High five, Hot six, Seven up og Hard eight. (ikke alle er oversatt til norsk) * Mark Barrowcliffe: Infidelity for first-time fathers. * Jon Michelet: Den flygende brasilianer I, II og III. * Helen Fielding: Bridget Jones' dagbok og Bridget Jones på randen.
wondergirl Skrevet 28. juli 2002 #4 Skrevet 28. juli 2002 Les "Populærmusikk fra Vittula"! Den er kjempemorsom, handler om da popmusikken kom til Nord-Sverige ---eh det hørtes kanskje ikke så morsomt ut...? Men den er helt vilt morsom likevel.
waco Skrevet 28. juli 2002 #5 Skrevet 28. juli 2002 Les Fittstim, makan til tullball, jeg holdt på å le meg ihjel. =)
Tove10 Skrevet 29. juli 2002 #6 Skrevet 29. juli 2002 Hva med 31. Almanac Road av Lisa Jewell? Mange situasjoner å kjenne seg igjen i...
LilleBille Skrevet 29. juli 2002 #7 Skrevet 29. juli 2002 Sa mor - av hal Sirovich - oversatt av Erlend Loe - eller enda bedre hør Erlend Loe lese diktene på lydbok - den er bare helt ubetalelig.
apple Skrevet 2. august 2002 #8 Skrevet 2. august 2002 Alle bøkene til Carl Hiaasen! Her er nokre titlar: - Lucky You - Native Tounge - Double Whammy - Skin Tight - Sick Puppy - Basket Case - Strip Tease - Stormy Weather Eg veit at i alle fall ein del av desse finst på norsk, men hugsar ikkje titlane. Alle er superkomiske!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå