Gå til innhold

Hvilken stol etter vippestolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 1,5 åring som inntil nå har sittet i Babybjørn vippestol (er litt liten og lett for alderen, så det har gått til nå). Hun sitter i korte perioder og ser på feks barnetv men hvilken stol kan man bruke til dette, når vippestolen blir for liten? Trenger tips, aner ikke hva som kan funke eller hvor man får tak i det

Anonymkode: d88fe...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at mine søsken bruke noe etter vippestolen. Men ei venninne av meg kjøpte sånn stol som de kan trille rundt i ved hjelp av beina. Kan det være noe? 

Anonymkode: 6a7dc...469

Gjest Magnifiq
Skrevet

mine unger har sittet i sofaen. Ellers så har man jo slike saccosekker.

Skrevet

På den alderen klatret våre opp i sofaen og satte seg der. De trenger ingen egen stol.

• Liker 3
Skrevet

Har en på 15 mnd som selv klatrer opp i sofaen og sitter der. Vi har også et par små barnestoler (a la lenestoler i barnestr) som han sitter fint i. Ved bordet sitter han på tripp-trapp med eller uten bøyle eller IKEA sine hvite barnestoler.

Anonymkode: b09d1...e29

Skrevet

Ok, takk for svar! Da trenger hun vel ikke noen egen stol egentlig, hun klatrer jo opp i sofaen.. Men hun finner ikke helt roen der, det gjorde hun i vippestolen..De lenestolene fra IKEA, hvordan ser de ut, har du noen link?

Skrevet

Solgte vippestolen nå vi... Baby er 8 mnd. Han ligger på gulvet på magen, eller sitter på et fang. Trenger ikke lengre vippestolen. Neste steg for oss er lekegrind eller å løpe etter han når han leker på gulvet.  

Anonymkode: 65b43...bda

Skrevet

Vi hadde slik høystol som ble gjort om til bord og stol. Mye brukt hos oss, til tegning, leking med klosser eller spising av kveldsmat mens de så på TV, etc. Dessverre tror jeg ikke slike produseres lenger, men man får kjøpt brukt på Finn, letgo, loppis etc. Og de er umulige å slite ut (vår stol ble kjøpt da jeg ble født, og er brukt mye av meg og mine tre søsken, samt våre to barn. Lykkelig da jeg fikk overta denne fra foreldrene mine da jeg fikk mitt flrste barn, og deres første barnebarn. Oppbevares videre med tanke på neste generasjon).

Anonymkode: 47330...0ff

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2017 den 16.30, GoldenLioness skrev:

Takk for link! Det er noe slikt jeg har sett for meg. Det kan jo være verdt å prøve, selv om jeg er usikker på om hun vil bruke den

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2017 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar! Da trenger hun vel ikke noen egen stol egentlig, hun klatrer jo opp i sofaen.. Men hun finner ikke helt roen der, det gjorde hun i vippestolen..De lenestolene fra IKEA, hvordan ser de ut, har du noen link?

Beklager sent svar. Jeg som nevnte IKEA-stol. Formulerte meg kanskje litt uklart, men det er altså ikke en lenestol, men en høystol til å ha ved spisebordet for eksempel. Den heter Antilop. Koster ikke mange kronene og er genial med brett foran (men utrolig stygg 😅). Denne har fungert flott for mine barn fordi de da kan få brødbiter etc på brettet og spise selv. Hvis det er lenestoler du vil ha, så har de vanlige møbelbutikken gjerne noen små modeller som er OK.

Anonymkode: b09d1...e29

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en lenestol fra IKEA til barn, men hun foretrekker sofaen. Når vi dusjer sitter hun i viooestolen og hun er 2 år. Den holder til 12 kg? 

Anonymkode: 9c285...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...