Gå til innhold

Slett frisørarbeid, ny time gratis?

Anbefalte innlegg

Gjest Maritav
Skrevet

Var hos en frisør i forrige uke for å få litt lysere hår og klippe det litt. På forhånd sendte jeg bilde av hvordan håret mitt så ut og bilde av hva jeg ønsket. Sa også ifra at jeg har en veldig varm farge i håret og har hatt en del hjemmefarging så jeg så for meg at dette kunne bli vanskelig. Fikk til svar om at ''det burde være en enkel sak'' og ''Vi klarer dette''. Spurte også hvor lang tid dette kom til å ta, og fikk til svar ca 2-3 timer. 

Sluttresultatet er ufattelig likt utgangspunktet bare mer slitt og ikke i nærheten av det jeg ønsket, ble sittende i 6.5 time og måtte betale 3500 for både farging, korrigering og andre ting. Vil også påpeke at jeg fikk ingen informasjon underveis angående verken pris eller at det kom til å ta over dobbelt så lang tid. Skulle ha håret lysere men det som skjedde da vi bleket det var at det ble meget oransje, så uten å spørre meg tok frisøren avgjørelsen om å farge håret mitt mørkt igjen uten å konferere med meg.

Har samtalen på forhånd skriftlig på facebook, og en kvittering på mail, kan jeg ta dette noe videre? Jeg sa ifra da jeg betalte at jeg ikke var fornøyd, men fikk til svar at hvis jeg kommer tilbake på et senere tidspunkt så har jeg et mye bedre utgangspunkt for å få det som jeg ville ha det. Jeg hadde ingen planer eller råd til å dra til frisøren i flere omganger, kan jeg kreve dette gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du kan klage. 

Anonymkode: 79ad1...f5a

• Liker 1
Gjest Maritav
Skrevet

Men hvor skal jeg klage? Direkte til frisørsalongen eller skal jeg spørre forbrukerombudet hvilke rettigheter jeg har osv? Jeg klagde litt der og da men ble avvist så vet ikke om jeg har lyst til å kontakte frisøren igjen. 

Skrevet
17 minutter siden, Maritav skrev:

Men hvor skal jeg klage? Direkte til frisørsalongen eller skal jeg spørre forbrukerombudet hvilke rettigheter jeg har osv? Jeg klagde litt der og da men ble avvist så vet ikke om jeg har lyst til å kontakte frisøren igjen. 

Dra til salongen og klag. Spør kanskje om å få snakke med daglig leder. Hvis ikke får du ta det videre.

Gjest Maritav
Skrevet

Salongen består av mange selvstendige frisører så jeg vet ikke om de har noen daglig leder? 

AnonymBruker
Skrevet

Snakk til frisøren, forklar situasjonen. Blir det problemer henviser du til facebook, og at du ikke var fornøyd når du gikk ut. Forklar også at du ikke har råd til å betale mer. 

Du skal alltid være fornøyd når du går fra frisøren. Du er tross alt dens reklame! 

Hilsen frisør

Anonymkode: 5b4e7...4fd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...