AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Ja mannen slapp en stor bombe her om dagen. En mann som gikk i klassen min og som jeg betegnet som ganske hod venn av oss begge er dømt til 12 års forvaring pga overgrep på nesten 40!!! Jenter i alder opp mot 13 år 😱 Jeg er i sjokk og kjenner at jeg tenker mer på dette en jeg burde. I tillegg vet jeg ar jeg aldri hadde hatt problemer med å la han passe jentene mine. Jeg er virkelig sjokkert. Men spørsmålet er innerst inne sliter jeg med å tro dette. Vet ikke hvorfor men kan bare ikke fatte det. Finnes det noe sted på nettet man kan se identiteten til de som er domfelt? Er det noen mulighet å få sjekket dette? Forresten så er mottoet her man kan virkelig ikke stole på noen. 😔 Anonymkode: 50b6c...0b9
GenialGalning Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Er dette sånn nettovergrep hvor jenter har vist puppene eller?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Jeg vet litt hvordan det er å få et sånt sjokk over seg. En som var bestevenn med kjæresten min på barneskolen sitter inne for drap og partering. De hadde ikke kjempegod kontakt de siste årene, men jeg hadde likevel møtt han noen ganger. Det er veldig vanskelig å innse at noen man har møtt, og hørt mye om, som er så nærme, har gjort noe såntAnonymkode: 87501...d74
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 11 minutter siden, GenialGalning skrev: Er dette sånn nettovergrep hvor jenter har vist puppene eller? Var både det og voodtekt om jeg ikke leste feil. Søkte det opp og både alder og bosted stemmer 😖. Så sannsynligheten at det var han er stor! I tillegg jobber mannen på arbeidsplassen til vedkommende, der han hørte det. Anonymkode: 50b6c...0b9
GenialGalning Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var både det og voodtekt om jeg ikke leste feil. Søkte det opp og både alder og bosted stemmer 😖. Så sannsynligheten at det var han er stor! I tillegg jobber mannen på arbeidsplassen til vedkommende, der han hørte det. Anonymkode: 50b6c...0b9 Okay, er vel en sak om ham i avisene da. Har han fått dom?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, GenialGalning skrev: Okay, er vel en sak om ham i avisene da. Har han fått dom? Lette det opp på nettet og kom over ett innslag i nyhetene ja han har fått 12 års forvaring😨. Det må jo være orde krig alvorlige greier, for dn slik dom. Anonymkode: 50b6c...0b9
GenialGalning Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lette det opp på nettet og kom over ett innslag i nyhetene ja han har fått 12 års forvaring😨. Det må jo være orde krig alvorlige greier, for dn slik dom. Anonymkode: 50b6c...0b9 Han her, da?https://www.nrk.no/ho/12-ars-forvaring-for-overgrep-mot-38-jenter-1.13314010https://www.nrk.no/ho/mindrearig-jente_-_-jeg-var-sa-redd-at-jeg-spydde-1.13186020 Virker som en empatisk kar. /ironi
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 Man kan aldri vite hvem som begår overgrep, eller drap. Ofte er det mennesker som framstår som empatiske, smarte mennesker. Min var misbrukte meg på det groveste, fra jeg var veldig liten. Alle som kjente han, mente han var verdens snilleste mann, og en flott far. Han så veldig bra ut, så og snill ut, og kledde seg bra. Så alle fikk et veldig positivt inntrykk av han. Folk har jo fått sjokk, da de har fått høre min historie. Og flere tror ikke på meg. Fordi de tror ikke en mann som han, kunne begå noe så grusomt. Anonymkode: 28a39...e37 3
Rotemor Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja mannen slapp en stor bombe her om dagen. En mann som gikk i klassen min og som jeg betegnet som ganske hod venn av oss begge er dømt til 12 års forvaring pga overgrep på nesten 40!!! Jenter i alder opp mot 13 år 😱 Jeg er i sjokk og kjenner at jeg tenker mer på dette en jeg burde. I tillegg vet jeg ar jeg aldri hadde hatt problemer med å la han passe jentene mine. Jeg er virkelig sjokkert. Men spørsmålet er innerst inne sliter jeg med å tro dette. Vet ikke hvorfor men kan bare ikke fatte det. Finnes det noe sted på nettet man kan se identiteten til de som er domfelt? Er det noen mulighet å få sjekket dette? Forresten så er mottoet her man kan virkelig ikke stole på noen. 😔 Anonymkode: 50b6c...0b9 Du er usedvanlig naiv hvis du tenker at han kan være uskyldig dømt. Men det er vel sikkert sjokket som snakker.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Man kan ikke se på en person om han eller hun er en overgriper. Faren min misbrukte meg i barndommen. Aldri hadde noen trodd at han kunne gjøre noe sånt. Anonymkode: 5169d...fa5
Sirah Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 Huff så ille! Stor klem til deg TS ♥️ Skinnet kan bedra......
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 Har opplevd selv at en tidligere skolekamerat ble dømt for sex med mindreårige. Veldig vanskelig å tro der og da, men når sjokket hadde lagt seg og jeg leste litt om det så ble jeg overbevist om at han hadde gjort det selv om han ikke ville innrømme det selv. Anonymkode: c0d97...2c4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 19 minutter siden, Rotemor skrev: Du er usedvanlig naiv hvis du tenker at han kan være uskyldig dømt. Men det er vel sikkert sjokket som snakker. Nei jeg tror ikke mannen som er dømt er uskyldig dømt. Ønsker bare å vite 100% sikkert at det faktisk er HAN det er snakk om. Altså at det er navnet hans. Til nå stemmer jo alder bosted og arbeidsplassen har sagt dette. Men jeg tenker hva om det bare er ett misforstått/ ondskapsfullt rykte. Anonymkode: 50b6c...0b9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet litt hvordan det er å få et sånt sjokk over seg. En som var bestevenn med kjæresten min på barneskolen sitter inne for drap og partering. De hadde ikke kjempegod kontakt de siste årene, men jeg hadde likevel møtt han noen ganger. Det er veldig vanskelig å innse at noen man har møtt, og hørt mye om, som er så nærme, har gjort noe sånt Anonymkode: 87501...d74 Ja,det kunne vært deg 🤔 Anonymkode: c02d4...da4
GenialGalning Skrevet 27. februar 2017 #15 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja,det kunne vært deg 🤔 Anonymkode: c02d4...da4 Antagelig hadde det blitt for mye arbeid med parteringen.
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 27. februar 2017 #16 Skrevet 27. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja mannen slapp en stor bombe her om dagen. En mann som gikk i klassen min og som jeg betegnet som ganske hod venn av oss begge er dømt til 12 års forvaring pga overgrep på nesten 40!!! Jenter i alder opp mot 13 år 😱 Jeg er i sjokk og kjenner at jeg tenker mer på dette en jeg burde. I tillegg vet jeg ar jeg aldri hadde hatt problemer med å la han passe jentene mine. Jeg er virkelig sjokkert. Men spørsmålet er innerst inne sliter jeg med å tro dette. Vet ikke hvorfor men kan bare ikke fatte det. Finnes det noe sted på nettet man kan se identiteten til de som er domfelt? Er det noen mulighet å få sjekket dette? Forresten så er mottoet her man kan virkelig ikke stole på noen. 😔 Anonymkode: 50b6c...0b9 Det er nettopp dette som gjør at de kan fortsette med det de gjør. Det at folk ikke kan tro det, er en grunn til at han har sluppet unna med det til nå, og en grunn til at overgripere vinner tilliten til ofrene sine også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå