Gå til innhold

Girls sesong seks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre enn meg som synes at den siste sesongen av Girls har startet som en gigantisk skuffelse?

Nå var jo jeg i overkant opptatt av denne serien, da. Men vi vet jo at det er siste sesong, og da forventer vi jo litt at historien på en måte skal "wrappes" opp litt, og i hvertfall at de løse trådene fra sesong 5 ble tatt opp.

Jeg har lyst til å vite mer om hvordan det går med Jessa / Adam, Marnie / Ray, Shosanna, Eliah, foreldrene til Hanna....osv. Nå er det jo bare sånn at Hanna er på et nytt sted i hver episode. Den siste episoden handlet kun om at hun hadde en samtale med en annen forfatter. KUN! Og  han forfatteren har vi ikke møtt tidligere en gang. Han var helt ukjent. Det var gørrkjedelig. 
Håper virkelig sesongen tar seg opp.

Anonymkode: 4be79...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, episode tre var rimelig gørr. Måtte ha en pause etter å ha sett halve episoden. 

Ellers synes jeg at episode en var ganske bra, mens episode to også var rimelig kjedelig.

Jessa-/Adam-historien liker jeg ikke, og har egentlig aldri likt den. Likte Jessa i de første sesongene, men synes ho er lite likbar nå og tilfører serien nada. Ville heller likt at de hadde mer om Soshanna. 

Anonymkode: a36be...5c2

AnonymBruker
Skrevet

Digget den første episoden av sesong 6, episode to var helt ok - men enig med dere om at episode tre var uutholdelig kjedelig.. Kanskje denne forfatteren ender med å bli mannen i hennes liv til slutt? 

Anonymkode: 63a91...0b4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Digget den første episoden av sesong 6, episode to var helt ok - men enig med dere om at episode tre var uutholdelig kjedelig.. Kanskje denne forfatteren ender med å bli mannen i hennes liv til slutt? 

Nei, ikke si sånt da - hun MÅ jo komme sammen med Adam igjen! :bond: 

:ler: 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på det :P

Tror poenget var å vise hvilken makt sånne forfattertyper/autoritetspersoner har, og hvordan de kan manipulere  (naive) folk. Hanna gikk jo inn med en skikkelig negativ holdning til han, og ble så mer og mer positivt innstilt, helt til de lå på senga og ho skjønte at ho hadde rett i utgangspunktet.

Anonymkode: a36be...5c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...