AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e Tja, de er hakket redeligere enn du er. Anonymkode: 11b30...d97 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, de er hakket redeligere enn du er. Anonymkode: 11b30...d97 Mener ikke å være fekk eller noe, men har 2 venninner som har drevet på med en pakistaner. Han ene viste seg å være gift og han andre skulle gifte seg. Dette var jo selvfølgelig noe som kom som et sjokk for begge venninnene mine, derfor jeg lurer. Anonymkode: 6eb3d...95e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e Varierer fra person til person. Vet om flere pakistanske gutter som er gift med norske kvinner i dag, og som har det bra sammen Anonymkode: 422df...56e 5
Teethgrinding Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Det er jo enorm forskjell mellom en som komme rett fra bygda i Pakistan og en tredje generasjons liberal kis som går på jussen. Det er forskjell på Bhatti og Abid Raja. Her, som i alle andre tilfeller, må man se på et individs verdier. Det er lett å gjennomskue en idiot hvis man har halvveis våkne øyne. Det er jo dessverre slik at de aller fleste innvandrere og deres etterkommere henger etter. Det er bare sunn logikk og normal kulturforståelse. 4
Gjest chisandra Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e De er vel forskjellige de som alle andre. Kan man stole på folk med rødt hår? Folk i grønn kjole?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 11 minutter siden, Arcturus skrev: Det er jo enorm forskjell mellom en som komme rett fra bygda i Pakistan og en tredje generasjons liberal kis som går på jussen. Det er forskjell på Bhatti og Abid Raja. Her, som i alle andre tilfeller, må man se på et individs verdier. Det er lett å gjennomskue en idiot hvis man har halvveis våkne øyne. Det er jo dessverre slik at de aller fleste innvandrere og deres etterkommere henger etter. Det er bare sunn logikk og normal kulturforståelse. Både Raja og Bhatti er andregenerasjons innvandrere.. Anonymkode: 086fd...58f
Teethgrinding Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både Raja og Bhatti er andregenerasjons innvandrere.. Anonymkode: 086fd...58f Jeg vet det. Er det noe mer du vil påpeke? Endret 27. februar 2017 av Arcturus
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Nei, er man født i Pakistan så er man automatisk doomed. *sukk* Anonymkode: 281c1...51f 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e Er de seriøse så vil jeg vel tro de er garantert til å stole på. Men husk deres kultur er særdeles ekskluderende. Dvs er du ikke pakistaner selv, eller muslim, så forvent å måtte bestige mount everest for å bli akseptert. Tror de færreste utenfor blir det helt og holdent. jeg var romkamerat med en pakistansk venninne, i studietiden. Da fikk jeg et innblikk på deres oppfatning av etnisk norske eller rett og slett alle som ikke var pakistanere eller muslimer. det forventes i deres kultur å gifte seg med en pakistaner som er godkjent av familien. tom enkelte pakistanere var ikke bra nok for barna. De er vant med arrangerte ekteskap. Ekteskap basert på kjærlighet er uforståelig. tror at hvis pakistaneren er særdeles selvstendig mtp høy utdannelse og godt etablert karriæremessig i samfunnet er det større sannsynlighet for at det kan lykkes Anonymkode: b1b8b...cee
Nappetass1 Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 Kan man stole på en tysker, spanjol? Amerikaner, polakk, kineser? Hva med en nordmann? For et ufattelig idiotisk spørsmål 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, Nappetass1 skrev: Kan man stole på en tysker, spanjol? Amerikaner, polakk, kineser? Hva med en nordmann? For et ufattelig idiotisk spørsmål Jeg skjønner hva ts spør om. Hun/han lurer på om det er noe å satse på/seriøst, så det er ikke et utenkelig spm. Det handler om kulturforskjeller og relgion. Kultur er en viktig enhet i spm om forhold som kan vare. Anonymkode: b1b8b...cee
Nappetass1 Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner hva ts spør om. Hun/han lurer på om det er noe å satse på/seriøst, så det er ikke et utenkelig spm. Det handler om kulturforskjeller og relgion. Kultur er en viktig enhet i spm om forhold som kan vare. Anonymkode: b1b8b...cee Deg om det. Det er likevel sykt generaliserende! Om man i det hele tatt tenker sånn på det kan man vel med trygghet like gjerne droppe hele greia. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #15 Skrevet 27. februar 2017 Jeg kan å forstå det. Har hatt flere pakistanske venner, og en bestevenninne. Og hun ble forsøkt drept av sin bror, fordi hun hadde valgt en kjæreste, de ikke aksepterte. Selv om han var både muslim, og pakistansk. Så hun måtte flytte på hemmelig adresse. Og kjæresten hennes, ble tvunget til å reise til Pakistan for å gifte seg. Og alle de andre jeg kjenner og, måtte gifte seg med en foreldrene ønsket, og det var veldig sterke familiebånd, og foreldrene bestemte. De skulle gjerne ta høyere utdannelse og. Så jeg har faktisk holdt meg unna pakistanere selv, med alt jeg har hørt, og sett. Men jeg har vært sammen med, og datet menn fra flere forskjellige land. Anonymkode: bdddf...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #16 Skrevet 27. februar 2017 Det er som mange andre her skriver store forskjeller blant pakistanere, som det er blant nordmenn og alle andre folkeslag. Noen er drittsekker, noen er snille, noen er til å stole på, andre ikke osv. Men det er jo ikke til å legge under en stol at det er store kulturforskjeller. Jeg er sammen med en pakistaner nå, verdens snilleste mann. Veldig liberal og tolerant. Jeg har det veldig fint med han. Men det blir nok ikke oss to, det kan jeg innrømme. Jeg innser det at familien hans aldri ville ha godtatt meg, de vet ikke en gang om meg nå. Jeg regner med at han en dag kommer til å finne seg en pakistansk kone. Jeg burde vel egentlig gått fra han nå, men jeg er forelsket og elsker han. Tenker at jeg bare får ha det fint med han så lenge det varer. Kommer ikke til å sitte i denne situasjonen i mange år, men det kommer vel en dag hvor forelskelsen er mindre og det også blir lettere å avslutte det og gå videre. Inntil da får jeg bare nyte den tiden jeg har med han. Finnes helt sikkert store forskjeller mellom ulike familier også. Jeg tror jeg ville sett på hvor liberalt og fritt søstrene i familien har det. Og også hvor åpent han kan ha et forhold. Må det skjules er det ikke noe godt tegn. Anonymkode: f4a7b...f4b 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. februar 2017 #17 Skrevet 27. februar 2017 Nei, for alle pakistanere er helt like...
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man stole på en pakistaner? Hvordan er det å Date en pakistaner? Dine erfaringer ? Har de respekt for norske kvinner eller blir vi sett på som et leketøy før de gifter seg med en pakistansk kvinne? Anonymkode: 6eb3d...95e Til TS: Er selv pakistansk kvinne. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9fbad...8f1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #19 Skrevet 28. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til TS: Er selv pakistansk kvinne. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9fbad...8f1 Er alder av betydning? Bare lurer på jeg. Er det større sannsynlighet om mannen eller kvinnen er mye eldre? I 20 åra? 30 åra? Oppover? hva tenker du? Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer mtp at forhold mellom norskpakistaner og en fra annen kultur fremstår dødsdømt. Hadde vært fint å høre hva dy synes.Håper på svar Anonymkode: b1b8b...cee
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #20 Skrevet 28. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alder av betydning? Bare lurer på jeg. Er det større sannsynlighet om mannen eller kvinnen er mye eldre? I 20 åra? 30 åra? Oppover? hva tenker du? Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer mtp at forhold mellom norskpakistaner og en fra annen kultur fremstår dødsdømt. Hadde vært fint å høre hva dy synes.Håper på svar Anonymkode: b1b8b...cee Kommer helt ann på gutten. Det er som å si at alle pærene i kurven er friske selvom to av de er infisert. Det spørs helt hvor liberal gutten din er. Fetteren min er veldig "norsk", han har for eksempel fortalt meg at han skal gifte seg med en norsk dame framfor en pakistansk. Han følger veldig mye av de norske normene, men i skjul. Drikker for eksempel. Nå sier du ikke så mye om væremåte, personlighet, så vi kan ikke tyde noe utifra det du har skrevet. Anonymkode: 9fbad...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå