AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 (Kanskje feil underforum, men tenker at her vanker i alle fall de som ser på TV) Jeg flytter for meg selv og må bestille internett og TV. Men det er dyrt! Er jo ikke vandt med å bo alene og ikke dele på utgifter... Men klarer jeg meg uten TV-kanalene? NRK har jeg jo "gratis" på nett. Noe suppelering av serier og film kan jeg få via Netflix. Men det er jo så kjekt med Farmen og TVNorge kanaler. Hva har dere? Anonymkode: 9d38f...9b9
Kjetil E Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Kanskje feil underforum, men tenker at her vanker i alle fall de som ser på TV) Jeg flytter for meg selv og må bestille internett og TV. Men det er dyrt! Er jo ikke vandt med å bo alene og ikke dele på utgifter... Men klarer jeg meg uten TV-kanalene? NRK har jeg jo "gratis" på nett. Noe suppelering av serier og film kan jeg få via Netflix. Men det er jo så kjekt med Farmen og TVNorge kanaler. Hva har dere? Anonymkode: 9d38f...9b9 TV2 sine programmer kan du se via nett ved å abonere på TV2-sumo. Vet ikke om TV-Norge har noe lignende.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 har levd uten linærtv siden 2007, har ikke savnet det en eneste gang. Jeg har apple tv med hbo og netflix. sparer hundrevis av kroner hver måned og slipper lisensen. anbefales på det sterkeste Anonymkode: 51047...a84
Gjest kira87 Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Har apple tv med dplay, sumo, netflix, nrk tv og HBO.
Lofotfrøken Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 3 timer siden, Kjetil E skrev: TV2 sine programmer kan du se via nett ved å abonere på TV2-sumo. Vet ikke om TV-Norge har noe lignende. De går under Dplay
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Kuttet lineær TV for 2 år siden, aldri angret! Har Netflix, Apple TV og YouTube, alt vi trenger. Anonymkode: f7cbb...523
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 Det er inkludert i leien så jeg har det. Men det blir kun brukt når mine foreldre er på besøk så jeg hadde nok droppet det om jeg måtte betale for det selv. Anonymkode: 2fea8...cde
Citpensacola Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 Har egentlig aldri hatt TV-kanaler. Har brukt Netflix og Apple TV-opplegget av og til, men for det meste går det i Blu-ray her, gitt. Hender jeg er innom NRK Nett TV, dog.
Minlillesky Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: (Kanskje feil underforum, men tenker at her vanker i alle fall de som ser på TV) Jeg flytter for meg selv og må bestille internett og TV. Men det er dyrt! Er jo ikke vandt med å bo alene og ikke dele på utgifter... Men klarer jeg meg uten TV-kanalene? NRK har jeg jo "gratis" på nett. Noe suppelering av serier og film kan jeg få via Netflix. Men det er jo så kjekt med Farmen og TVNorge kanaler. Hva har dere? Anonymkode: 9d38f...9b9 Jeg har råd til tv kanaler osv, men jeg har kuttet ut TV. Alt det jeg ønsker å se på finnes på nett. Youtube, netflix osv Gidder ikke betale for noe jeg ikke ser på. Mye billigere å se via nett. Men ikke ofte jeg ser der heller, så jeg er kanskje ikke den største tv slaven på jord
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 Vært uten tv-kanaler i 2 år og savner det ikke finner det jeg vil se på nettet. Har hbo og netflix fast. Og nrk nett-tv selvfølgelig. Har innimellom hatt dplay og tv2 sumo om det er noe jeg virkelig vil se. Men da har jeg det som regel bare en måned eller 2 før jeg avslutter abo. Anonymkode: ed75b...016
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 Jeg flyttet til England for å studere i 2010, og har ikke sett mye på TV siden. Vi hadde ikke TV der, og jeg ble vandt til å se det jeg ville på nett. Før kunne jeg ikke leve uten TV, nå ser jeg aldri på det. Jeg har apple TV hjemme som jeg bruker til å streame. Når jeg overnatter hos foreldrene mine ser jeg kanskje noe Vera med min mor, men jeg kan jo velge selv når jeg vil se ting om jeg gjør det gjennom nett. Anonymkode: 43bbd...626
Gjest Raindrops Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 Har ikke hatt tv-kanaler på flere år, og savner det absolutt ikke. Nå har jeg tv-kanaler inkludert i leia, men jeg har ikke tatt meg bryet med å koble til dekoderen. Det blir bare en tidstyv uansett, og jeg finner ellers det jeg trenger på nett.
Sarah Dee Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Det er et par år siden vi har hatt tv-kanaler. Har netflix og viaplay for øyeblikket, men rullerer litt på hvilke streamingtjenester vi har. NRK sine nettsider blir også mye brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå