AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Synes dere det er greit å kombinere så tykke strømpebukser med åpne sko som på bildet. Har dere bilder som viser enten fine eller uheldige kombinasjoner. Anonymkode: 7651b...161
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Jeg tenker at alle kan kle seg i det de vil. Selv ville jeg nok ikke kombinert dette da tykk strømpebukse for meg indikerer at jeg fryser og dermed ville jeg heller hatt varmere sko. Men det er meg da. Anonymkode: 0cc31...df2 4
Kragebein Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Selv synes jeg det er veldig fint. Er ikke noe glad i bare føtter og åpne sko. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Jeg synes det er grusomt. Men jeg hater strømpebukse og sokker, i alt av åpne sko. Da jeg var tenåring, var det så kult med basket sokker, og Adidas slippers, og som jeg hatet det. Jeg bruker ikke engang, tynne strømpebukser uten tå, i åpne sko heller. Anonymkode: 1440b...6a1 6
Chiubi Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Man bruker hverken sokker eller strømpebukse i sandaler. Er det så kaldt at man trenger tykk strømpebukse, er det for kaldt til åpne sko. 8
Majott Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 (endret) 3 timer siden, Chiubi skrev: Man bruker hverken sokker eller strømpebukse i sandaler. Er det så kaldt at man trenger tykk strømpebukse, er det for kaldt til åpne sko. Nettopp! Det bildet i startinnlegget viser en dame som går i tykke strømpebukser samtidig med høyhælte sandaler. Bruker man sandaler er det for varmt med en tykk strømpebukse! Det var noe veldig feil der med sommeromgivelser, tykk strømpebukse og sandaler! Endret 27. februar 2017 av Majott 6
Gjest lipgloss Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 i åpne sko skal man være barbeint,tynn strømpebukse til nøds men da må det være sandaltoe
Zwish Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 (endret) Mindre vellykka, syns jeg Endret 27. februar 2017 av Zwish
Gjest ClickB4it Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 37 minutter siden, lipgloss skrev: i åpne sko skal man være barbeint,tynn strømpebukse til nøds men da må det være sandaltoe Lipgloss, da, vanligvis synes jeg du skriver mye lurt, men her er jeg dødens uenig! Skal man først ha noe annet enn bare føtter i sandaler, så synes jeg det er MYE bedre å gå full-in med noe som virkelig bryter enn å "late som" med tynne strømper.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Go for it. Jeg syns det der fremhever benene på et helhetelig og fin måte. Heller dette enn tights som slutter på leggen eller strømpebukse som går ned i tette sko. Sokker i sandaler er sjeldent fint. Men strømpebukse er noe helt annet. Dessuten er det mye bedre å gå med tykk strømpebukse enn f.eks bukse eller tights. Så her får man vist frem ben og føtter uten å bli klam. Anonymkode: dca71...66b 1
Gjest lipgloss Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 2 timer siden, ClickB4it skrev: Lipgloss, da, vanligvis synes jeg du skriver mye lurt, men her er jeg dødens uenig! Skal man først ha noe annet enn bare føtter i sandaler, så synes jeg det er MYE bedre å gå full-in med noe som virkelig bryter enn å "late som" med tynne strømper. hihi jeg er ikke glad i tykke strømper eller strømpebukser,får helt klaus i tærne av alt som er over 60 den sokker hater jeg som pesten selv 😂😂så det er nok grunnen til det jeg skriver,men i utganspunktet så skal det være bare føtter i sandaler
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 På 27.2.2017 den 10.03, AnonymBruker skrev: Synes dere det er greit å kombinere så tykke strømpebukser med åpne sko som på bildet. Har dere bilder som viser enten fine eller uheldige kombinasjoner. Anonymkode: 7651b...161 Beklager, men nei. Dette er fashion suicide. Nei, nei, nei. Anonymkode: c01a4...478 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #13 Skrevet 15. mars 2017 Jeg synes det kan være pent på vinteren og våren f.eks på jobb hvor man er inne, men det er litt kjølig. Jeg så faktisk en dame i helga med ullstrømpebukse og sandaler på jobb i en Bik Bok-butikk. Anonymkode: 7651b...161
Gjest lipgloss Skrevet 15. mars 2017 #14 Skrevet 15. mars 2017 syns ikke dette er pent nei,er liksom noe som ikke stemmer med åpne lette pensko og tykke strømper liksom to motsetniger,den ene sier sommer og den andre vinter
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Nei, det er like stygt som sokker i sandaler. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #17 Skrevet 17. mars 2017 På 27. februar 2017 den 11.39, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er grusomt. Men jeg hater strømpebukse og sokker, i alt av åpne sko. Da jeg var tenåring, var det så kult med basket sokker, og Adidas slippers, og som jeg hatet det. Jeg bruker ikke engang, tynne strømpebukser uten tå, i åpne sko heller. Anonymkode: 1440b...6a1 Haha, vi brukte til og med to par basketballsokker i adidasslippersene. Tykke posete knelange og hvite fra nike og champion. I tykke folder på leggene. Jeg liker bedre tykke strømpebukser enn tynne, men er generelt ikke noen tilhenger av hverken adidasslippers med to par hvite tubesokker eller tynne strømpebukser eller sandaler. Heller ikke barføttes. Liker ikke tær eller å måtte se på andres stygge tær. Liker heller ikke ankelsokkmoten, ankler er ikke pent. Normale sokker eller litt tykkere strømpebukser i normale sko, jeg vil helst slippe å minnes på andre folks fotsvette. Det er jo bare å se på fotavtrykket folk etterlater seg i sandalene sine, ekle greier. Anonymkode: dd10b...8c4
Gjest lipgloss Skrevet 17. mars 2017 #18 Skrevet 17. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, vi brukte til og med to par basketballsokker i adidasslippersene. Tykke posete knelange og hvite fra nike og champion. I tykke folder på leggene. Jeg liker bedre tykke strømpebukser enn tynne, men er generelt ikke noen tilhenger av hverken adidasslippers med to par hvite tubesokker eller tynne strømpebukser eller sandaler. Heller ikke barføttes. Liker ikke tær eller å måtte se på andres stygge tær. Liker heller ikke ankelsokkmoten, ankler er ikke pent. Normale sokker eller litt tykkere strømpebukser i normale sko, jeg vil helst slippe å minnes på andre folks fotsvette. Det er jo bare å se på fotavtrykket folk etterlater seg i sandalene sine, ekle greier. Anonymkode: dd10b...8c4 Dette høres litt sært ut😊😊😊ikke stygt ment 😊
Gjest Margit Spat Skrevet 17. mars 2017 #19 Skrevet 17. mars 2017 På 27.2.2017 den 16.02, Zwish skrev: Mindre vellykka, syns jeg Hvis ikke skoene hadde vært alt for store til hun som bruker dem, så synes jeg faktisk kombinasjonen på dette bildet var ganske fin, og i alle fall den fineste hittil i denne tråden. Jeg synes det kan passe hvis ikke skoene er veldig sommerlige. Det er best når skoene er mørke, litt kraftige OG ikke veldig åpne. Skoene i hovedinnlegget blir for lyse til at jeg synes det er vellykket, og skoene i det bildet med alle sneipene er alt for åpne.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #20 Skrevet 18. mars 2017 22 timer siden, lipgloss skrev: Dette høres litt sært ut😊😊😊ikke stygt ment 😊 Samtidig er jo du i overkant glad i føtter Lipgloss, er jo en gjenganger med bare føtter fra deg i alle tråder om føtter og sko Men to par med tubesokker og slippers var en motegreie i min ungdomstid om det er det du mener? Ser jo mange i slippers og sokker nå også blant ungdommen, men to par er ikke en greie lenger. Var jo mykt da i det minste. Ellers synes jeg føtter skal bekles ute blant folk, tror ikke jeg kjenner noen som går barbent i sandaler annet enn hjemme på terrassen. Anonymkode: dd10b...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå