AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Flere som har sendt nakensnap og mottatt fra kjendiser? Ha en jeg snapper med som er veldig kjent . Han liker kroppen min sykt mye og vi har sendt masse til hverandre. Er littt redd han skal misbruke dem men jeg har ikke sendt med ansiktet mitt på nakenbildene. Men han har fått av ansiktet mitt sånn utenom. Flere som flørter med kjendiser? Anonymkode: b8bd0...a9e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Snapper med DiCaprio. Anonymkode: d0eaf...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Har og flørtet med en annen kjendis.. er litt spennende å se at lille meg får sånn oppmerksomhet fra kjendiser som kan få hvem de vil Anonymkode: b8bd0...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snapper med DiCaprio. Anonymkode: d0eaf...6a2 Kult Anonymkode: b8bd0...a9e
Gjest kattehviskeren Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som har sendt nakensnap og mottatt fra kjendiser? Ha en jeg snapper med som er veldig kjent . Han liker kroppen min sykt mye og vi har sendt masse til hverandre. Er littt redd han skal misbruke dem men jeg har ikke sendt med ansiktet mitt på nakenbildene. Men han har fått av ansiktet mitt sånn utenom. Flere som flørter med kjendiser? Anonymkode: b8bd0...a9e Er jo mye verre for ham om du skulle misbruke hans bilder. skjønner ikke at kjendiser tør sånt. men de vil kanskje egentlig at de skal lekkes.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snapper med DiCaprio. Anonymkode: d0eaf...6a2 Seriøst?? Det vil jeg også;) Han skal få se ALT ham vil hihi Anonymkode: 734de...07a
eksentrisk Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som har sendt nakensnap og mottatt fra kjendiser? Ha en jeg snapper med som er veldig kjent . Han liker kroppen min sykt mye og vi har sendt masse til hverandre. Er littt redd han skal misbruke dem men jeg har ikke sendt med ansiktet mitt på nakenbildene. Men han har fått av ansiktet mitt sånn utenom. Flere som flørter med kjendiser? Anonymkode: b8bd0...a9e Er dette virkelig sant, eller er det en snapdrøm du har? Hm... du må nesten overbevise oss med å legge ut noen bilder her. Helt uidentifiserbart selvfølgelig 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Dere er vel klar over at folk lett kan utgi seg for å være kjendis for å lure lettlurte folk til å sende nakenbilder av seg? Kanskje dere bør be om en video der han snakker til deg. F.eks, Hei Kari, her er jeg Di Caprio man......... For ofte har de stjålet bilder og snutter og later som det er sine. Det finnes egne snapprogram der man kan laste ned bilder som ikke skulle kunne lagres - og de kan misbrukes. Anonymkode: c973d...671 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst?? Det vil jeg også;) Han skal få se ALT ham vil hihi Anonymkode: 734de...07a Se kommentar under. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere er vel klar over at folk lett kan utgi seg for å være kjendis for å lure lettlurte folk til å sende nakenbilder av seg? Kanskje dere bør be om en video der han snakker til deg. F.eks, Hei Kari, her er jeg Di Caprio man......... For ofte har de stjålet bilder og snutter og later som det er sine. Det finnes egne snapprogram der man kan laste ned bilder som ikke skulle kunne lagres - og de kan misbrukes. Anonymkode: c973d...671 Nettopp. Anonymkode: d0eaf...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Snapper med DiCaprio. Anonymkode: d0eaf...6a2 Hahah, noen bare MÅ 🙄 Anonymkode: 74695...e71 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 Ja ei som er kjent blogger. Og vet hun er ekte siden hun også har sendt meg bilder i helfigur 😃 Anonymkode: 22b2f...c6a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 Angelina Jolie maser om dickpics fra meg hele tiden.... Norwegian wood kaller hun det... Hun sender nada tilbake, bare ber meg se filmene hennes... Anonymkode: d6c8d...219 15
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 Jesus Christ. TS har åpenbart latt seg gå fem på og tror hun sex-snapper med en kjendis Anonymkode: e5f7a...65b 3
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 3. mars 2017 #14 Skrevet 3. mars 2017 Ja med Olive Thomas Selvsagt det kan være litt tungvint å komme igjennom av og til. Jeg mener med tanke på at hun døde i 1920.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #15 Skrevet 3. mars 2017 På 26.2.2017 den 23.49, AnonymBruker skrev: Dere er vel klar over at folk lett kan utgi seg for å være kjendis for å lure lettlurte folk til å sende nakenbilder av seg? Kanskje dere bør be om en video der han snakker til deg. F.eks, Hei Kari, her er jeg Di Caprio man......... For ofte har de stjålet bilder og snutter og later som det er sine. Det finnes egne snapprogram der man kan laste ned bilder som ikke skulle kunne lagres - og de kan misbrukes. Anonymkode: c973d...671 Dette !!!!! Eksempel: John carew var på Tinder og selvom jeg jo tenkte at det kunne være falsk profil skrev jeg med forhåpninger. Han fikk meg fort til å føle meg spesiell, at dette var ekte John carew og at han så trekk i meg som gjorde det sannsynlig at jeg fanget oppmerksomheten hans ekstra. Yes JEG liksom! Men han spurte bare etter lettkledd bilder og blei litt sur når jeg aldri sendte. Han sendte ofte sixpack og penis bilder også der man så f eks nedre del av ansiktet men det kunne jo vært hvem som helst med skjegg på samme sted sånn egentlig. Etter en vennindeprat var ikke jeg den eneste som chatta med en kåt John carew og med tanke på at unggutter og hackere har oppdrag der de spesifikk er ute etter å samle inn så mange som mulig lettkledd bilder er det farlig å la seg lure av sånne. De kan triksene nemlig og har profiler og chattemåter spesifikk for dette. Enten kan de selge f eks 5000 bilder for en sum eller så kan de selge et bilde og en id eller et bilde der kjøper er forsikret om å finne iden slik at offeret kan presses for penger. Og ja dette skjer i høy grad i Norge også men det er ikke det Einar i rektorstillingen på skolen forteller kollegene sine om at har skjedd akuratt. . Anonymkode: 09d3b...4df 3
lillbilly Skrevet 3. mars 2017 #16 Skrevet 3. mars 2017 På 1.3.2017 den 14.11, AnonymBruker skrev: Ja ei som er kjent blogger. Og vet hun er ekte siden hun også har sendt meg bilder i helfigur 😃 Anonymkode: 22b2f...c6a Ja for det finnes jo ikke tilgjengelig på nettet.... 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #17 Skrevet 3. mars 2017 2 timer siden, lillbilly skrev: Ja for det finnes jo ikke tilgjengelig på nettet.... Man ser som regel om noen på snap har tatt et bilde av et bilde da Anonymkode: 6dfa3...283 2
Gjest Nori Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 Tråden er ryddet ryktespredning og spekulasjoner som vurderes til å være til skade for den omtalte part. Nori, mod
Blålys Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 På Monday, February 27, 2017 den 0.35, AnonymBruker skrev: Har og flørtet med en annen kjendis.. er litt spennende å se at lille meg får sånn oppmerksomhet fra kjendiser som kan få hvem de vil Anonymkode: b8bd0...a9e Er å vise fram tissen til ukjente å flørte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå