AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 (endret) Jeg irriterer meg enkelte ganger over menn jeg føler kun er på KG for å dra damer. Det jeg lurer på er hvorfor jeg blir irritert. Det går jo egentlig ikke utover meg. Jeg tror ikke jeg er sjalu for jeg vet jo ikke om mennene faktisk lykkes og selv om de lykkes så ønsker jeg uansett ikke damene de prøver seg på. Endret 26. februar 2017 av AnonymSjiraff 3
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Merkelig ting å irritere seg over. Men de som lykkes kjører nok en mer diskret stil og tar det via pm. Enkelte virker nok som de kun sier det rette, men så er de reale menn likevel.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Er det ikke damer som burde bli irritert over dette? Anonymkode: b2012...9ef 1
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Er det meg du er irritert på? Nei, synes faktisk du har en viss sjarm. 3 minutter siden, canacas skrev: Merkelig ting å irritere seg over. Er jo derfor jeg lagde tråden for jeg vet jo ikke hvorfor jeg irriterer meg. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke damer som burde bli irritert over dette? Anonymkode: b2012...9ef Ja, om brukerne oppfører seg falsk og kvinnene går på så har de jo bedre grunn enn meg til å irritere seg. Endret 26. februar 2017 av AnonymSjiraff 1
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Nei, synes faktisk du har en viss sjarm. Er jo derfor jeg lagde tråden for jeg vet jo ikke hvorfor jeg irriterer meg. Vet ikke om de burde irritere seg heller. Jeg tipper du gjennomskuer og er redd andre ikke gjør det samme.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Du er irritert for du lykkes ikke med sjekkingen selv her inne? Anonymkode: e2578...d01 1
Ananas. Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Jeg irriterer meg egentlig ikke over det, men hender jeg irriterer meg litt når tråder som egentlig er interessante mer eller mindre utvikler seg til en flørte/kompliment-tråd mellom enkelte brukere. Ikke fordi selve flørtingen er irriterende, men fordi jeg ikke har noen interesse av å lese det, kan det være derfor? Sånn ellers gir jeg blaffen i både motivasjonen folk har for å være her og hva de gjør på pm. 9
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg tipper du gjennomskuer og er redd andre ikke gjør det samme. Det tenkte jeg også, men forstår ikke at jeg skulle bry meg om det. Jeg har egentlig ikke så mye omtanke for kvinnene på KG at jeg bryr meg om de blir lurt. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er irritert for du lykkes ikke med sjekkingen selv her inne? Anonymkode: e2578...d01 Prøver ikke sjekke damer på KG og jeg har heller ikke lyst på noen av damene som blir sjarmert av de aktuelle mennene. Det er ikke akkurat kremen av damer som blir sjarmert av KG-mennene. 1
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Det tenkte jeg også, men forstår ikke at jeg skulle bry meg om det. Jeg har egentlig ikke så mye omtanke for kvinnene på KG at jeg bryr meg om de blir lurt. Prøver ikke sjekke damer på KG og jeg har heller ikke lyst på noen av damene som blir sjarmert av de aktuelle mennene. Det er ikke akkurat kremen av damer som blir sjarmert av KG-mennene. Så hva er greia? La de ukremelige finne hverandre da.
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Så hva er greia? Igjen, det er det jeg spør om i åpningsinnlegget. 1
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #12 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Igjen, det er det jeg spør om i åpningsinnlegget. Du må innse at du egentlig, innerst inne, er misunnelig og/eller sjalu.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #13 Skrevet 26. februar 2017 Skjønner det godt jeg. Tror menn som henger på kvinneforum får lite bekreftelse på mandigheten sin ellers, og behøver å vise den frem et sted hvor enhver grad av maskulinitet skiller seg ut. Som jente synes jeg også det er irriterende at menn antar at jeg ønsker bilder på PM. Jeg deltar på et kvinneforum for kvinner. Dette er ikke stedet jeg går for å sjekke. Kan si med ganske stor sikkerhet at typene som henger på KG ikke er min type... Anonymkode: 73395...3d7 3
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det godt jeg. Tror menn som henger på kvinneforum får lite bekreftelse på mandigheten sin ellers, og behøver å vise den frem et sted hvor enhver grad av maskulinitet skiller seg ut. Som jente synes jeg også det er irriterende at menn antar at jeg ønsker bilder på PM. Jeg deltar på et kvinneforum for kvinner. Dette er ikke stedet jeg går for å sjekke. Kan si med ganske stor sikkerhet at typene som henger på KG ikke er min type... Anonymkode: 73395...3d7 Jeg har max fordommer mot mennene på KG jeg også og hadde aldri datet en fra KG om jeg var kvinne. 1
Gjest gjestvest Skrevet 26. februar 2017 #15 Skrevet 26. februar 2017 Hmmm. Jeg fikk dette bildet i hodet når du sa: Dra dame. Det kan ev være: Dra mann.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. februar 2017 #16 Skrevet 26. februar 2017 3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Jeg har max fordommer mot mennene på KG jeg også og hadde aldri datet en fra KG om jeg var kvinne. Så du har fordommer mot degselv?
AnonymSjiraff Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #17 Skrevet 26. februar 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Så du har fordommer mot degselv? Jeg vil vel heller kalle det selvinnsikt. 2
Nøste~ Skrevet 26. februar 2017 #18 Skrevet 26. februar 2017 Har ikke sett noe til denne flørtingen det snakkes om, så det kan jeg ikke uttale meg om. Det jeg derimot finner MEGET irriterende er folk som sporer av tråden med tullesnakk seg i mellom. Ikke så lenge siden jeg så det sist og da sier jeg fra om jeg kommer over det fordi det er en uting. Kunne ønske jeg var moderator noen ganger.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. februar 2017 #19 Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, Nøste~ skrev: Har ikke sett noe til denne flørtingen det snakkes om, så det kan jeg ikke uttale meg om. Det jeg derimot finner MEGET irriterende er folk som sporer av tråden med tullesnakk seg i mellom. Ikke så lenge siden jeg så det sist og da sier jeg fra om jeg kommer over det fordi det er en uting. Kunne ønske jeg var moderator noen ganger. Slutt å spor av tråden.
Gjest canacas Skrevet 26. februar 2017 #20 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Slutt å spor av tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå