Gå til innhold

Hva betyr dette-mail fra VS ang en bestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt litt fra Victorias Secret... For en mnd siden!

I går kom den her mailen fra dem som jeg ikke skjønner så mye av :oops:

:"Thank you for your e-mail regarding your backorder. We apologize for any confusion this matter may have caused.

we will hold that merchandise until the original expected ship date or five business days (whichever come first) in order to consolidate this merchandise with other backordered merchandise which may arrive. Please note, should we receive the merchandise later than the original expected ship date, it will be shipped immediately."

Er det deler av orderen min som ikke er klar for levering ? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Det var ikke helt klar. Jeg er jo amerikansk og måtte lese i gjennom 2 ganger for å få det med meg!!

Ut i fra det jeg leser her, har du bestilt flere varer fra VS. Når du bestilte, fikk du en dato når det vil ble sendt ut. Dessuten er deler av bestillingen forsinket, og derfor vil de samle alt sånn at det ble sendt i en pakke.

Men så står det, om de ikke fikk det etter den originalt dato du ble gitt, så ble det allikevel sendt ut med en gang.

:hoho: Er ikke sikkert JEG klarer å oversette mening en gang, men.....Håper det hjelper....

Skrevet

Fra det jeg forstod har de noen av klærne dine men de har ikke mottatt alle. De holder klærne dine tilbake til de har alt så det ikke trenger å bli mer enn en pakke å sende.

Har de ikke fått alle klærne innen den originale sendingsdatoen eller innen fem arbeidsdager, så sender de klærne de allerede har (og resten når de får de).

Litt klumsete forklart men håper du skjønner. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svarene :)

Kanskje jeg ikke er helt håpløs :ler:

Får bare vente i spenning,bestilt i november noe de satt som leveringsdato den 5 januar :roll: !! En smule lang tid spør du meg... Mene det ser jo fint ut,og den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves vet dere :ler:

Skrevet

Argh!

Blir logga ut av systemet her så fort??? Men det er meg som er gjesten i innlegget ovenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...