AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Ga typen en blowjob i dag. Pleier å like det røft, men denne gangen ble det litt i meste laget. Han bruker vanligvis å la meg ha en hånd slik at jeg kan signalisere ved å dytte i ham eller slå ham på låret hvis det blir for mye. I dag bestemte han seg for å ta begge hendene mine bak ryggen og holdt de fast med en hånd, mens han brukte den andre til å styre hodet mitt med. Nå skal det sies at jeg likte det, og gjentar det gjerne, men til neste gang vil jeg vite en bra måte å signalisere "ro deg ned" når jeg ikke kan snakke og ikke kan bruke hendene. Anonymkode: 5cf4b...1ba
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Du kan prøve å nynne en sang når det blir for mye. Anonymkode: d4071...4c6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Det holder vel at du er i en posisjon hvor du får anledning til å stoppe selv. Jeg liker og den posisjonen, men ikke at jeg ikke kan gi signal. Jeg bare trekker hodet litt tilbake eller tar hendene mine tilbake. Det går an å gjøre det psykisk dominerende uten å holde fullstendig fast. Anonymkode: 4c101...8ea
FluffyJuggernaut Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Ha en ball eller figur i hånden som du slipper i gulvet som lager lyd når det blir for mye. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå