Djungelvrål Skrevet 26. februar 2017 #1 Del Skrevet 26. februar 2017 Har brukt Origins Drink up intesive og liker denne godt men kunne tenkt meg å prøve noe annet. Syns ikke masker som skal virke i type 15 min og skylles av hjelper, syns det funker best å bruke noe som visker på natta. Er ikke så veldig glad i ansiktsoljer. Hva bruker dere om natta på denne tiden når dere er skvik tørre i ansiktet? Og gjerne noe som ikke koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 27. februar 2017 #2 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Jeg bruker dermalogica skin smoothing cream, den er kanskje dyr men dermalogica er det eneste som har fungert. De har også gode fuktighetsmasker. kan kjøpes på nett, på apotek eller hudpleier. Ellers er decleor sine oljer veldig gode som nattmaske. Endret 27. februar 2017 av Prinsesse788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Del Skrevet 27. februar 2017 Er du tørr så er dte en ting som hjelper å smøre og smøre, med få timers mellomrom. Gå på apoteket og få gode pleieprodukter. Anonymkode: 80f6a...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 27. februar 2017 #4 Del Skrevet 27. februar 2017 Ofte kan det være lurt å bruke syrekrem først for å få vekk døde hudceller, da trekker kremen mye lettere inn,etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Del Skrevet 27. februar 2017 Sovemasker er genialt. Lurt å bruke en peeling/eksfoliering en gang eller to i uken, gjerne rett før masken. Jeg bruker syreprodukter hver dag av typen som ikke vaskes vekk, men bruker likevel en enzympeeling en gang i uken (eller to). Mitt billigste (og beste) tips til sovemaske er Skin Hydrating Treatment Mask fra Paula's Choice. Den koster 269 kr, er utrolig drøy og kan brukes både som vanlig fuktmaske (min 20 min) eller som sovemaske. Smør et tykt lag over ansikt og hals, også under øynene. Kan også brukes som håndmaske etter skrubb. Jeg har hatt min i mange måneder. Ellers bruker jeg Radiance Renewal Mask fra PC, Extra-Firming Mask fra Clarins og Face Mask More fra Maria Åkerberg, men disse er dyrere og nok ment for en mer voksen hud. Den første er ren sovemaske, de to andre kan brukes som det. Du får kjøpt alle på Skincity.no. Gratis frakt. Anonymkode: 2a0fe...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg liker Vitamin E sink in moisture mask fra The Body Shop Prisen er heller ikke helt avskrekkende. Anonymkode: f9305...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #7 Del Skrevet 27. februar 2017 22 timer siden, Boomonster skrev: Har brukt Origins Drink up intesive og liker denne godt men kunne tenkt meg å prøve noe annet. Syns ikke masker som skal virke i type 15 min og skylles av hjelper, syns det funker best å bruke noe som visker på natta. Er ikke så veldig glad i ansiktsoljer. Hva bruker dere om natta på denne tiden når dere er skvik tørre i ansiktet? Og gjerne noe som ikke koster skjorta Hvor gammel er du? Jeg er 42 og bruker fra kremene fra denne serien for tiden, jeg er hakket for gammel for den ifølge forståsegpåere, men jeg makter ikke tunge kremer, selv ikke om natten. Serumet under nattkremen da og det funker fjell som ungene sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Del Skrevet 27. februar 2017 Koreansk hudpleie. Magi på tuber! Men litt å sette seg inn i for å komme igang. Utrolig verdt resultatene. Anonymkode: 9192e...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg er 43, jeg liker heller ikke aaalt for fete kremer. Lurer på om jeg skal dra å kjøpe den E-vit masken fra TBS som det ble tipset om over her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå