Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er da på jakt etter en enkel, sort cardigan. ikke med masse pynt på og som ikke er for tykk, gjerne bomull.

Har sett meg rundt på h&m hvor jeg trodde jeg ville finne noe slikt, men det gjør jeg da altså ikke. noen som har tips om hvor jeg kan få tak i det? må ikke være så altfor dyr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte akkurat en helt enkel sort en på Fransa kr 299,-

Gjest Lilleulv
Skrevet

Takk for den tråden, Rhiakath! Jeg er på utkikk etter det samme :)

Skrevet

Risøe har alltid slike. Kjempegod kvalitet har de også.

Skrevet

Jeg liker Benetton sine, i myk lammeull.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte en slik på Claire på Byporten. Den hadde perleknapper og var ganske tynn, men var vel egentlig ikke så billig. Den kostet 499,-.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Vero Moda har fått denne uken.

Men de var ikke noe fine i fasongen... :-?

Den måtte være kneppet for å se pen ut, ellers hang den som et flak. (Og, ja: jeg prøvde ikke for stor størrelse!)

Men...det kan jo hende de har flere modeller inne.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har du funnet noen enda, Rhiakath? Jeg skal ut og kikke i morgen jeg...

Skrevet

Jeg vil også ha! Den skal ikke være helt kort, ikke ha lommer, belte eller krage...

Gjest Lilleulv
Skrevet

skuffa...

Lett igjennom alle butikker i dag. de hadde et par på HM, men de var stygge på!!!! :-(

Skrevet
Jeg vil også ha! Den skal ikke være helt kort' date=' ikke ha lommer, belte eller krage...[/quote']

samme krav her! pluss at de ikke skal ha skinnende knapper i front. Er enkle, sorte knapper så vanskelig å bruke?

M

Skrevet

Men...det kan jo hende de har flere modeller inne.

Sier du det.

Skrevet

:tunge1:

Greit å ha det nevnt. Bare jeg , som har en relativt liten Vero Moda butikk, har 16 forskjellige modeller inne.

Gjest Anonymous
Skrevet

B-young har ganske enkle, fine, svarte cardigans uten skinnende knapper eller dill..

Skrevet
[bare jeg ' date= som har en relativt liten Vero Moda butikk, har 16 forskjellige modeller inne.

?? :o

Har du 16 ulike svarte modeller av cardigans???

Har du plass til noe annet i den lille butikken din da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...