Gå til innhold

Hva tenker du om å date ein/ei som er så vakker at alle snur seg etter personen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier?

Blir en  stolt, utrygg, press eller andre tanker om meninger om det?

Har du noen gang vert samen med ei/ ein som rett og slett har vært for vakker utsenemessigt enn deg sjelv? 

Hvordan gikk det, dumpet ? bra? 

vi var en liten gjeng som snakket nettopp om dette, lurer på hva deres erfaring er? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke vært og hadde sikkert taklet det dårlig. Vil helst ha en som er på linje med meg selv. 

Anonymkode: 701f9...186

Skrevet

Så lenge hun liker meg har jeg ikke noe imot det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett mange attraktive mennesker, men jeg har aldri opplevd at noen får en slik oppmerksomhet du sikter til (bortsett fra kjendiser). 

Personlig liker jeg å være litt anonym, og jeg tiltrekkes nok mer av litt anonyme mennesker også. Å være med noen som aldri får fred fra andre mennesker høres ganske slitsomt ut, men igjen, jeg har til gode å se dette. 

Anonymkode: 5a5a9...54e

Skrevet

Typen min er super kjekk og tror de fleste damer ville likt han .. slitsomt at de sikler over han . Han er heldigvis trofast men så har jeg fått høre jeg er ganske pen og da mange har vett sjalu .. så ja vetikke jeg .. vil egentlig si jeg dater en sån mann men Hehe :P

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg lurt på hvorfor hun datet meg og ikke en på sitt samme nivå utseendemessig. Ikke har jeg fet bankkonto heller så hun kan jakte på en diger arv. 

Så OM hun hadde blitt hos meg, hadde det nok vært ekte kjærlighet, men hun hadde garantert fått høre at hun kunne finne seg noe bedre. 

Anonymkode: d0797...e3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...