AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hva synes du? https://www.tek.no/artikler/nokia-er-tilbake/377182 Kommer du til å kjøpe deg en? Anonymkode: 9408f...1dd
tdm900 Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 (endret) Nei! Har en liggende fra da den var på markedet første gang, dritdårlig batteri hadde den. Ericsson var helt overlegen på den tida Derfor blir en gang Nokia, aldri mer Endret 26. februar 2017 av tdm900
vilblinoe Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Kanskje det, har hatt samme Nokia Lumia 800 i 4 år nå
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 9 minutter siden, tdm900 skrev: Nei! Har en liggende fra da den var på markedet første gang, dritdårlig batteri hadde den. Ericsson var helt overlegen på den tida Derfor blir en gang Nokia, aldri mer De har selvfølgelig modernisert den. Batterikapasiteten er betydelig forbedret, taletid på 22 timer og standby i i måned. Øes før du uttaler deg negativt om ting som er endret. Anonymkode: f0346...8a8 2
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Likte menyen på Nokia husker jeg. Kommer til å kjøpe meg en brukt ikke-smart-telefon på finn neste gang.
Othelia Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Æsj, nå ble jeg litt skuffa kjenner jeg! Jeg hadde litt lyst til å kjøpe den om den så helt lik ut som gamle 3310, men når de har forandret så mye på den så frister det ikke lengre. 3310 var den første telefonen jeg fikk meg, så det har litt nostalgisk verdi for meg. Og så hadde det vært gøy å vise den til broren min for å vise hvordan det var med telefoner da jeg var ung. Han er 10 år yngre enn meg, så jeg merker at det er ett slags generasjonsskille der når det kommer til teknologi.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Aldri i livet Anonymkode: 7b67b...83b
Testosteron Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du? https://www.tek.no/artikler/nokia-er-tilbake/377182 Kommer du til å kjøpe deg en? Anonymkode: 9408f...1dd Ja. Det kan godt hende. Jeg har aldri eid en smarttelefon, og jeg kjøper bare Nokia-telefoner
tdm900 Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De har selvfølgelig modernisert den. Batterikapasiteten er betydelig forbedret, taletid på 22 timer og standby i i måned. Øes før du uttaler deg negativt om ting som er endret. Anonymkode: f0346...8a8 Hvor mye taletid hadde den da den kom tror du? Halvparten? De skulle ha veldig god taletid den gangen også. Men når jeg hadde trekvart igjen av kapasiteten, og hadde snakka i fem minutter så var batteriet tomt!! Det skjedde ikke på Ericsson! 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 3 minutter siden, tdm900 skrev: Hvor mye taletid hadde den da den kom tror du? Halvparten? De skulle ha veldig god taletid den gangen også. Men når jeg hadde trekvart igjen av kapasiteten, og hadde snakka i fem minutter så var batteriet tomt!! Det skjedde ikke på Ericsson! Nokia var noen av de første til å slenge seg på Kina-toget. Ericsson \\\ holdt seg til kvalitetsdeler og kvalitetsjobb hele veien til de ikke kunne drive på med kvalitetsmobiler lenger og måtte gå sammen med Sony. Etter hvert ble Nokia konkurrert ut av sin egen taktikk: produsere mobiler billig i Kina, med billigdeler. Jeg savner fortsatt min 788 og senere min T68. Fantastiske mobiler. Små, akkurat som en mobil skulle være. Men med god batterikvalitet. Anonymkode: f24f2...2e8
Skywalker Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Kommer an på pris. En telefon med god batterikapasitet er veldig nyttig for friluftsfolk på lengre turer. Ikke nødvendigvis for så mye avansert bruk, men som ekstra sikkerhet, og mulighet for nødvendige samtaler eller beskjeder.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #12 Skrevet 25. mai 2020 På Nokias egen hjemmeside står det at taletiden er på seks og en halv time. I media og på div. nettsider står det at taletiden er på over 20 timer. Hva kommer dette spriket av? Jeg vurderer btw å kjøpe den til bruk på langvarige fjellturer da det trengs en enkel mobil med lang batteritid for å holde kontakt med omverdenen. Men mulig Nokia 105 er et bedre alternativ. Anonymkode: 07a3c...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå