AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har fysisk arbeid, men har vært i forhold så har vært slapp. Først nå som det ble slutt ser jeg hvor mye armer og rompe har forfalt. Tenkte å trene annen hver dag, samt satt opp plan til 6 måltider om dagen. Hvor lenge trente du før du merket forskjell? Jeg er også opptatt av å beholde formene og egentlig vekten, bare stramme opp og føle meg bedre. Er 167 på 72 kg. Så det gjør jo ingenting å gå ned 5 kg, men jeg ser ikke på det som noe spesielt. Har faktisk aldri eid en vekt 😜 Anonymkode: 73064...706
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fysisk arbeid, men har vært i forhold så har vært slapp. Først nå som det ble slutt ser jeg hvor mye armer og rompe har forfalt. Tenkte å trene annen hver dag, samt satt opp plan til 6 måltider om dagen. Hvor lenge trente du før du merket forskjell? Jeg er også opptatt av å beholde formene og egentlig vekten, bare stramme opp og føle meg bedre. Er 167 på 72 kg. Så det gjør jo ingenting å gå ned 5 kg, men jeg ser ikke på det som noe spesielt. Har faktisk aldri eid en vekt 😜 Anonymkode: 73064...706 Merket forskjell etter første økt. Da trente jeg rommene ved å gjøre squatsm. Det fungerer, og gir store resultatet på lot tid. 20 min hver dag f. Eks. Søk opp " unner thigh gap workout, psychetruth" (y) Anonymkode: aa952...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå