Gjest gunnar72 Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hei. Fungerer dette ? Ska rense oppvaskemaskin kor jeg syns de rensetabelettene ikje er god nok. Kom inn på en side kor det sto noe giftig gass vist mann først brukte et produkt og over til et annet. Så spørsmåler er de 2 sammen er vel helt harmløst ?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Du blander ikke syre og bakepulver! Og under ingen omstendigheter i en vaskemaskin. Hva gjør du med oppvaskemaskinen som gjør den skitten? Den vaskes jo ren ved bruk? Anonymkode: 85546...f73 2
MajorasMaske Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Bakepulver omdanner sitronsyre til blåsyre. Det er livsfarlig, ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 8 timer siden, MajorasMaske skrev: Bakepulver omdanner sitronsyre til blåsyre. Det er livsfarlig, ikke gjør det. ÅNEI! Sier du at alle sitronkakene bestemoren min bakte egentlig var et forsøk på å ta livet av hele familien? Vi som trodde hun var så snill, og så drev hun med jevnlige forsøk på giftmord! Anonymkode: 162aa...f79 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Har i alle år blandet sitron og bakepulver eller natron. Ikke farlig i det hele tatt, og ett av de mest kjente kjerringrådene for renhold av alt fra urin i madrasser, doskålen osv. Om det blir for sterkt å rense oppvaskemaskinen aner jeg derimot ikke. Anonymkode: 59b0a...e87
Belima Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Bruker bare sitronsyre på oppvask og vaskemaskinen. Gjort det i mange år. Fikk det tipset av en som reparerte hvitevarer.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: ÅNEI! Sier du at alle sitronkakene bestemoren min bakte egentlig var et forsøk på å ta livet av hele familien? Vi som trodde hun var så snill, og så drev hun med jevnlige forsøk på giftmord! Anonymkode: 162aa...f79 Din bestemor hadde neppe sitronsyre fremstilt kjemisk sammen med bakepulver. Om hun hadde sitroner, tja, det spørs hvilket årstall vi skal tilbake til. Anonymkode: 85546...f73
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Din bestemor hadde neppe sitronsyre fremstilt kjemisk sammen med bakepulver. Om hun hadde sitroner, tja, det spørs hvilket årstall vi skal tilbake til. Anonymkode: 85546...f73 Hvor gammel tror du egentlig jeg er? Nei, hun brukte ikke sitronsyre i fast form i kakene, nei. Men du kan kanskje fortelle hva som skjer når det blandes, rent bortsett fra å produsere karbondioksid? Anonymkode: 162aa...f79
MajorasMaske Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 På 27.2.2017 den 11.03, AnonymBruker skrev: ÅNEI! Sier du at alle sitronkakene bestemoren min bakte egentlig var et forsøk på å ta livet av hele familien? Vi som trodde hun var så snill, og så drev hun med jevnlige forsøk på giftmord! Anonymkode: 162aa...f79 Skinnet bedrar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå