Gå til innhold

Overvåke hund alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forslag til hvordan jeg kan overvåke hunden når den er alene hjemme? hun har et mindre område å bevege seg på, så trenger ikke å plassere kameraer rundt i hele huset. Hvordan gjør dere det? 

:) 

Anonymkode: c55ec...0ba

• Liker 1
Skrevet

Skule gjennom vinduet ? :vetikke:

Skrevet

Når forholdet deres har kommet til det punktet at du har et behov for å overvåke hunden din er det på tide å gjøre det slutt. Du har åpenbart alvorlige tillitsproblemer. Om du ikke klarer å komme over dette og må ty til overvåking har det gått for langt!

Neida. Hva med å bare ha kamera på det ene rommet? Du kan bruke et webcam eller noe som tar opp video.

Anonymkode: 5a1d5...c09

• Liker 2
Skrevet

Hva med ett kamera høyt oppe i et hjørne? Finnes en del webkameraer man kan koble opp til nettet med, sånn at man kan se på det gjennom en telefon eller PC.

Anonymkode: 7b058...412

Skrevet
3 minutter siden, Perle skrev:

Skule gjennom vinduet ? :vetikke:

HAHAHAHA

Anonymkode: 6173b...838

Skrevet

Stakkars hund. Lite område pluss overvåking :grine:

Anonymkode: 4dc3f...007

Skrevet

Jeg har akkurat fått henne, og jeg bare lurer på om hun slår seg til ro, eller hva hun gjør. Skal ikke følge med på henne lenge, bare noen dager :) 

dere må ikke anta det verste alltid.

Anonymkode: c55ec...0ba

Skrevet

Jeg bruker en app som heter DogMonitor. Må laste ned appen til to devices, f.eks. mobilen og PCen (evt. Ipad), og så kan du følge med på mobilen hvordan hunden har det. Supergreit! Appen koster 50 kr. ish, men er gull verdt for meg. 

Anonymkode: 6b0f5...2d6

Skrevet

Kjøp et ip kamera, så kan du følge med på hunden via mobilen uansett hvor du er. Det gjør jeg 

Skrevet

Bruk kameraet på pc'en og lag deg konto på ustream. Helt gratis, ingen installering trengs - enkelt.

Skrevet

Vi har et som er lignende dette, med en app som vi kan gå inn på og sjekke mens vi er borte. 

Anonymkode: aa323...292

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars hund. Lite område pluss overvåking :grine:

Anonymkode: 4dc3f...007

Omg! Take a chill pill 

Anonymkode: 849ec...bfd

Skrevet

Skype på PC har en "automatisk svar" funksjon. Sett på PCen med webkamera(de aller fleste bærbare har dette) og med to Slypekontoer kan du ringe til PCen når du er ute. Den svarer automatisk og du ser hunden. Dette har jeg brukt i alenehjemmetreningen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker et "D-link" kamera som jeg er utrolig fornøyd med!

Har en app på mobilen som gjør at jeg kan se hunden min når hun er alene hjemme. Brukte det også mye til alene-hjemme trening.

Hun er som regel veldig rolig når hun er alene, men jeg liker allikevel å kunne se hvordan det går med henne i løpet av dagen :) 

Anonymkode: 1b523...b85

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Brukte iCam appen. Lastes ned på pc og tlf, kan sjekkes når man vil fra tlf. Veldig kjekt. 

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil overvåke hundene mine. Mulig jeg ikke vil at de skal få lov til å ha HELE leiligheten for seg selv mens jeg er borte da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...