Gå til innhold

Castor oil hår

Flynn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bestilt det fordi jeg har så mange korte hår på hodet og jeg vil at de skal vokse ut fortere. Det har vært sånn i mange år, så hvis de korte hårene blir lange så kan jeg si ganske sikkert at det fungerer. 

Skal i tillegg teste det på ett øyenbryn om gangen og se om jeg ser noen forskjell.

I følge noen i denne tråden så fungerer det: 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv suplex B om du mangler b vitaminer . Hår og negler hos meg vokste og ble sterkere!:) Castor oil kan brukes i hodebunnen blandet med litt kokkosolje for å tynne ut..men synes det ble for mye jobb så jeg orket ikke. Men fungerte veldig på vippene hos meg.

Anonymkode: c1a2f...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv suplex B om du mangler b vitaminer . Hår og negler hos meg vokste og ble sterkere!:) Castor oil kan brukes i hodebunnen blandet med litt kokkosolje for å tynne ut..men synes det ble for mye jobb så jeg orket ikke. Men fungerte veldig på vippene hos meg.

Anonymkode: c1a2f...7b8

Hvor kjøper man suplex B?   Jeg hadde ikke turt å bruke lakserolje i hodebunnen selv om den var spedd ut med annen olje, tipper det er vanskelig å vaske ut.  Lakserolje er jo som sirup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette en gang i uka i et par uker, men ble alt for tungvint. Håret vokste ut tykkere, men om det ble noe mer eller gikk fortere vet jeg ikke. Er noe sinnsykt kliss.

Anonymkode: 1b0cb...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Når jeg masserer oljen inn i håret mister jeg mye hår.Drar jeg kammen igjennom sitter det igjen myyye hår.Skal det være slik`? Redd jeg vil miste det håret jag har igjen og håper dette bare er en overgansperiode jeg må igjennomog ting blir bedre?  Erfaring om dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2020 den 21.26, Scorpion57 skrev:

Når jeg masserer oljen inn i håret mister jeg mye hår.Drar jeg kammen igjennom sitter det igjen myyye hår.Skal det være slik`? Redd jeg vil miste det håret jag har igjen og håper dette bare er en overgansperiode jeg må igjennomog ting blir bedre?  Erfaring om dette?

Det skjedde meg også da jeg prøvde, så turte ikke gjøre det mer etter to ganger 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksèrolje er veldig tykt og jeg kan tenke meg at den er vanskelig å få vaska ut. Jeg hadde aldri turt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker
På 26.2.2017 den 18.04, penny_ skrev:

Jeg har bestilt det fordi jeg har så mange korte hår på hodet og jeg vil at de skal vokse ut fortere. Det har vært sånn i mange år, så hvis de korte hårene blir lange så kan jeg si ganske sikkert at det fungerer. 

Skal i tillegg teste det på ett øyenbryn om gangen og se om jeg ser noen forskjell.

I følge noen i denne tråden så fungerer det: 

Har den fungert?😊

Anonymkode: a18f4...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Risvann/fermentert risvann skal være bra for hårvekst :)

Anonymkode: acc7b...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...