Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt største kompleks er at jeg har ei ganske flat panne... Noen som har råd om hva jeg kan gjøre med dette? Er åpen for alt fra plastisk kirurgi til besøk hos frisøren. 

Anonymkode: a0192...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva menes med flat panne? Har du noe bilde? 

Anonymkode: 9ce6e...a2b

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva menes med flat panne? Har du noe bilde? 

Anonymkode: 9ce6e...a2b

Vil ikke legge ut bilde av meg selv her. Men det er sånn at når du ser ansiktet mitt fra siden så er pannen rett ned som en "strek". 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner heller ikke helt problemet...  men går kanskje an å bygge opp med filler på en måte, men gå til plastikkirurg for dette.

Klipp lugg?

Anonymkode: e59a9...dfe

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner heller ikke helt problemet...  men går kanskje an å bygge opp med filler på en måte, men gå til plastikkirurg for dette.

Klipp lugg?

Anonymkode: e59a9...dfe

Ja har tenkt på det med lugg. Minuset er at man er student så da blir det dyrt å vedlikeholde, men er vel verdt det likevel. Skal ta turen innom plastikk-kirurg for konsultasjon neste gang jeg er innom Oslo. 

Skjønner på sett og vis at dette sitter mest i mitt eget hode, samtidig vil det jo ikke forsvinne selv om jeg får bedre selvtillit. Vil alltid huske han dusten som sa at jeg så ut som jeg hadde blitt slått til med en spade 

Skrevet

Alle har flat panne

Anonymkode: 279a0...9a4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja har tenkt på det med lugg. Minuset er at man er student så da blir det dyrt å vedlikeholde, men er vel verdt det likevel. Skal ta turen innom plastikk-kirurg for konsultasjon neste gang jeg er innom Oslo. 

Skjønner på sett og vis at dette sitter mest i mitt eget hode, samtidig vil det jo ikke forsvinne selv om jeg får bedre selvtillit. Vil alltid huske han dusten som sa at jeg så ut som jeg hadde blitt slått til med en spade 

Mye billigere med plastisk kirurgi, enn frisørbesøk.
Men sånn seriøst, du kan klippe luggen din selv. Det er gratis. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle har flat panne

Anonymkode: 279a0...9a4

Nei, de fleste har en bue opp til hårfestet. Med meg er det bare en rett "strek". 

Skrevet
Akkurat nå, matters2matter skrev:

Haha, skulle jeg klippet luggen min selv så tror jeg at jeg ville sett ut som noe annet enn jeg hadde ønsket.... 

Skrevet
1 minutt siden, matters2matter skrev:

Med plastisk kirurgi så hadde jeg jo ikke trengt å skjule panna mi med en lugg, dessuten hater jeg til tider å ha hår i ansiktet.. 

Skrevet

Sånne ting som sies i barndommen fester seg virkelig til :o jeg har alltid hatt komplekser for min panne som jeg alltid, alltid har drømt om skulle være helt flat, etter å ha hørt fra en annen som 10-åring at ansiktet mitt var så "klumpete". Husk - du har idealpannen til flere mennesker!

Anonymkode: a7597...0af

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ofte klippet luggen min selv. Jeg har en del fall i håret og fikk det til ved hjelp av youtube-videoer :) f eks om man får første klippen gjort av frisør er det ikke så vanskelig å vedlikeholde selv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånne ting som sies i barndommen fester seg virkelig til :o jeg har alltid hatt komplekser for min panne som jeg alltid, alltid har drømt om skulle være helt flat, etter å ha hørt fra en annen som 10-åring at ansiktet mitt var så "klumpete". Husk - du har idealpannen til flere mennesker!

Anonymkode: a7597...0af

Haha, det har jeg virkelig ikke troen på at jeg har. Har også "klumper" der med øyenbrynene sånn at jeg alltid ser litt streng ut. 

Skrevet
Akkurat nå, Tiermi skrev:

Jeg har ofte klippet luggen min selv. Jeg har en del fall i håret og fikk det til ved hjelp av youtube-videoer :) f eks om man får første klippen gjort av frisør er det ikke så vanskelig å vedlikeholde selv. 

Takk for tips, skal prøve :) hvis det blir mislykket så kan jeg jo bare dra til frisøren for å fikse det igjen 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allltid, hele livet hatt lugg og klipt selv. 

Og alle har flat panne. 

Anonymkode: 58855...72c

Skrevet

Heldig du, jeg har så tung og rund panne at ansiktet "forsvant" helt under luggen. Alle damene i familien min har flat panne og er såå fine med lugg, men jeg kledde det ikke i det hele tatt. =/

Er veldig enkelt å vedlikeholde lugg selv da. Men er vel noen salonger som tilbyr gratis (eller veldig redusert pris?) på vedlikehold av pannelugg for sine faste kunder. :)

Anonymkode: 71cba...3da

Skrevet

Alle har komplekser og hvis alle skal gå til kirurg, ja. Alle har flat panne. Hva mener du? At ansiktet ditt går som en firkant fra siden du da? Dette gir ikke mening. Jeg tror det er bare du som tenke sånn. Jeg selv hadde komplekser om at jeg hadde for HØY panne. Jeg vet jo nå at det var helt feil. Det var bare noe jeg trodde. Jeg har helt normal panne. Det samme mente jeg om nesa. Den også var det noe galt med. Eh. Helt fin nese. 

• Liker 1
Skrevet

Det du gjør er at du gjør luggen vått, håndkletrørker, kammer det, så holder du 3 og 3 cm av håret av gangen rett ned med fingrene med den ene hånda mens du klipper med den andre nederst rett under fingrene. Da har du full kontroll på hvor mye du klipper.

Skrevet

...resten av håret kan du ha i hårstrikk eller holde vekk på andre måter så de ikke kommer i veien.

Skrevet

... Og jeg har komplekser for den runde pannen min 🙈 Bytte? Drømmer om rett panne jeg!

Anonymkode: 3a32f...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...