AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Som tittel sier. Hva Gjør deg sint og hvordan blir du da? Anonymkode: 03552...9a5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Det er veldig sjelden jeg blir ordentlig sint. Når det kommer til personer blir jeg mye oftere bare ganske irritert. Når ting ikke fungerer som det skal, da kan jeg bli sint. Tar meg ofte bare en røyk og roer med ned. Kaster en pute i veggen i ny og ne Anonymkode: 9b136...bce
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Når jeg føler meg misforstått, og når folk behandler andre urettferdig ender jeg med å bli sint da jeg strever med å gjøre meg forstått/kommunisere med folk. Var mye temperamentsfull når jeg var liten, og det har bare vedvart. Jeg blir gretten, mutt og sur. Er veldig klar over at dette ikke er positive trekk, skulle gitt mye for å ikke være sånn, men har ikke klart å endre dette. Anonymkode: 157c1...577
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Ja, når jeg er sliten eller syk blir jeg raskt irritert på kjæresten og glefser til. "Heldigvis" er han også slik, og vi viser hverandre forståelse i slike situasjoner. Derfor blir det som oftest bare en kommentar og det eskalerer ikke til en krangel eller dårlig stemning. Anonymkode: 7da36...0d0
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har et kraftig temperament, men har god kontroll. Blir jeg skikkelig sint er jeg skikkelig brumlebass. Det er sjeldent jeg blir sint på folk, mest på ting og situasjoner. Jeg er stortsett rolig og forsiktig så det er en stor kontrast. Blir fort blid igjen og er så og si aldri langsint. Har vært en gang at jeg var langsint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå