Lilletrollet Skrevet 23. februar 2007 #41 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg elsker vintersport! Langrenn,hopp og spesielt skiskyting! Ellers er håndball gøy,og fotball kan være spennende(jeg er sånn middels interesert i fotball,liker å følge med på tabellen,men kan klare meg uten hele kampene) Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. mars 2007 #42 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg ser på skiskytting, håndball, men bare når det er landskamper. Ser også på fotball, men bare når det er mitt lag som spiller, så det er innmari sjelden jeg ser fotball på tv. Stup er morsomt å se på, men det blir jo aldri vist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 14. august 2007 #43 Del Skrevet 14. august 2007 Har likt å se på sport på TV helt siden jeg var lita! Favorittene er vel turn, skøyter og friidrett. Er ikke så glad i å se fotball eller lagspill generelt, motorsport, riding, seiling etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå