Gjest Trulselinemor Skrevet 11. desember 2004 #1 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg kunne ikke fordra sport på tv før. Men nå har jeg fått helt dilla. Jeg ser på skiskytting, langrenn, kulekjøring, håndball damer og fotball damer. Hva med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 12. desember 2004 #2 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg haaaaaaater å se på fotball men friidrett, og nesten alle vintersporter er gøy, spesielt isdans, skiskyting og langrenn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. desember 2004 #3 Del Skrevet 12. desember 2004 Ingenting. Synes det er drepende kjedelig å se på sport på TV. Det eneste jeg kan se, hvis jeg må, er isdans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 12. desember 2004 #4 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei:) Jeg elsker å se på sport! Ser på det meste jeg Fotball, håndball, langrenn, skiskyting, skøyter, alpint, under OL så jeg også på turn og andre rariteter Curling og hopp er også verdt å få med seg. Kombinert og basket synes jeg ikke er så artig da... Får hoppe tilbake til sofaen og få med meg resten av stafetten for kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. desember 2004 #5 Del Skrevet 12. desember 2004 Sport på tv er helt topp!!! Det beste er langrenn, skiskyting, og håndball for damer! Ser også litt fotball hvis det er det rette laget som spiller SÅ i dag er det er deilig sofasøndag foran tv`N!!! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 12. desember 2004 #6 Del Skrevet 12. desember 2004 Er avhengig av alt som heter vintersport. Lørdag og søndag, 10-18 er hellig! Da er fjernkontrollen minminmin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. desember 2004 #7 Del Skrevet 13. desember 2004 Når det er handball for kvinner eller beachvolley for menn er eg forann tv'en....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. desember 2004 #8 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser aldri sport, hverken på tv eller i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 16. desember 2004 #9 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser alt av sport, men kan styre meg unna fotball, hvis ikke HamKam spiller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg synes skiskyting er ganske spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2004 #11 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser sjelden sport på TV.. Men når det er riding får jeg det med meg! Og så er det noe eget med det å ha langrenn på i bakgrunnen på lørdags- og søndagsformiddager vinterstid - det gir meg en god følelse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #12 Del Skrevet 16. desember 2004 Og så er det noe eget med det å ha langrenn på i bakgrunnen på lørdags- og søndagsformiddager vinterstid - det gir meg en god følelse! :D Mhm... Det er noe med at det gir skikkelig vinterfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #13 Del Skrevet 16. desember 2004 Se på skiskyting er gøy. Landskamper i håndball for kvinner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekhmet Skrevet 17. desember 2004 #14 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg syns sport på TV er utrolig kjedelig. Eneste som går an å se på , er isdans og sprangridning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 20. desember 2004 #15 Del Skrevet 20. desember 2004 Ser på det meste av sport på TV, men det e fotball og div vintersporter (langrenn og skiskyting) som er favoritt. Åsså må æ bare si at det e ingenting som å ligge på sofan en søndag etter sjalabais på byen å se formel1..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 21. desember 2004 #16 Del Skrevet 21. desember 2004 Ser på fotball og skiskytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. desember 2004 #17 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Jeg er ikke så glad i sport på tv, kan se på en fotballkamp eller håndball hvis det er spennende... Også litt skisport eller kampsport..Jeg satt faktisk i 5 timer en dag og så på snooker..Er ikke en sport en gang :o ... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselhek Skrevet 8. januar 2005 #18 Del Skrevet 8. januar 2005 Skiskyting er gøy, men ellers kan jeg styre unna...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. januar 2005 #19 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg ser det meste, men styrer unna motorsport, marathon, kappgang og curling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 9. januar 2005 #20 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser på det meste, men fotball styrer jeg unna, hvis det ikke er en helt spesiell kamp da. Motorsport interesserer meg også midt i ræva...hehe :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå