AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Ja,man må liksom alltid tenke konsekvenser, men livet blir veldig kjedelig om en aldri skal tørre å ta sjansen og tenke "hvis" "du kan angre på at du (ikke) gjorde det". Er så lei av å taalt så høytidelig, men samtidig så kan det jo bli konsekvenser av ting. Selvfølgelig snakker jeg her ikke om fyllekjøring og slike ting, men om valg du har i livet. Jeg har liksom noen ganger bare lyst å hoppe ut i ting uten all tenkingen. Dette gjelder f.eks, at å følge drømmen er gjerne ofte ikke så lurt, da en lang kjedelig utdannelse er det som lønner seg økonomisk. Hvis den du liker er i forhold eller gift. Du vil ta kontakt, men et irriterende kvinnfolk er "i veien". Vel, er denne kvinnen en venninne ligger jeg unna, men er det en tidligere mobber, ville jeg bare kjørt på. Men sikkert etterfulgt av masse hat. Har også blitt forelsket i en muslim. Det irriterende er jo at religion og verdier skiller oss. Det "må" liksom bli krig fordi den pokkers religionen/verdien ubevisst bor i oss. Og det må oppstå et problem. Anonymkode: 33deb...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå