Gå til innhold

Han sender alltid snap i sengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mener han det seksuelt? Nesten hver kveld sender han snap i sengen hvor jeg ser mye hud. Sender ofc tilbake. Gjør han det i håp om å få nudes tilbake? Og kan det være han sender til andre også? Vi snakker ikke så mye på snap, men sender i sengen nesten hver kveld

Anonymkode: 656ae...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er "han"? Typen? FF? Kompis?

Anonymkode: fa4a6...72f

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig sender han til andre også. 

Anonymkode: 3e12e...1fd

• Liker 5
Skrevet (endret)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener han det seksuelt? Nesten hver kveld sender han snap i sengen hvor jeg ser mye hud. Sender ofc tilbake. Gjør han det i håp om å få nudes tilbake? Og kan det være han sender til andre også? Vi snakker ikke så mye på snap, men sender i sengen nesten hver kveld

livet anno 2000.

Mange nye absurde problemstillinger

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet

Det er en jeg kunne tenkt meg å date. Vi har ikke hatt sex :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Ja.

Ja.

Anonymkode: 7a8af...30e

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Spør ham 

Da signaliserer jo hun at hun er tidenes mest naive kvinne.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Da signaliserer jo hun at hun er tidenes mest naive kvinne.

og så? det er vel bedre at hun spør og virker litt naiv, en å spørre en gjeng ukjente folk på nett, som ikke aner hva fyren tenker! 

kommunikasjon og sånn 

• Liker 1
Skrevet

Typisk fuckboy

Anonymkode: c97f5...e9a

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

og så? det er vel bedre at hun spør og virker litt naiv, en å spørre en gjeng ukjente folk på nett, som ikke aner hva fyren tenker! 

kommunikasjon og sånn 

for han svarer liksom ærlig på det spm?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

for han svarer liksom ærlig på det spm?

Det kan ikke vi vite.. vi vet ikke hvem han er, eller hva person han er.. vi vet kun at han sender snap fra sengen 

Gjest treningspike
Skrevet

Om det er en fyr du bare kunne tenkt deg å datet, og at dere ikke har noen relasjoner så ja: Han håper på nudes tilbake, det er derfor han "tørr" å vise av sin egen kropp og ja han sender jo ikke bare til deg. Når han er typen til å sende nudes til personer uten relasjoner så er han typen som sender nudes til flere.

Skrevet
21 timer siden, treningspike skrev:

Om det er en fyr du bare kunne tenkt deg å datet, og at dere ikke har noen relasjoner så ja: Han håper på nudes tilbake, det er derfor han "tørr" å vise av sin egen kropp og ja han sender jo ikke bare til deg. Når han er typen til å sende nudes til personer uten relasjoner så er han typen som sender nudes til flere.

Dette vet du mye om ;) 

Gjest treningspike
Skrevet
På 27.2.2017 den 15.16, Orientalsk skrev:

Dette vet du mye om ;) 

Egentlig bare ren logikk om hvordan dagens mennesker oppfører seg og selvfølgelig litt erfaring.

Skrevet

Noen gjør sånt fordi de er "seksuelle", andre gjør det fordi de er "uformelle", andre gjør det fordi de er så aktive på sosiale medier at de ikke tenker over hvor de er og hva de gjør lenger. 

Skrevet

Jeg har en fyr som gjør det med meg og. Totalt turn off, og syns det gjør han teit.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en fuckboy det der.

Anonymkode: 3511b...be2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...