Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huske dere Passions som gikk på TV2. Skikkelig såpe med stor S, og så dumt at det var morsomt :ler: Ble hekta da jeg var praktikant. De hadde bare 2 kanaler, og jeg ble alltid sittende å se på TV mens jeg bretta klær. Så før jeg visste ordet av det var jeg blitt hekta.

Hvor ble den av. Vet den fremdeles går i USA, men hvorfor sender ikke tv2 den lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lurt på hvor det ble av den serien :tunge1:

Var hekta en gang i tiden jeg også.. jada.. :ler: :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker dere Sunset Beach da? Med Olivia, Caitlin, Cole osv? DEN var jeg hekta på..

Skrevet
Husker dere Sunset Beach da? Med Olivia' date=' Caitlin, Cole osv? DEN var jeg hekta på..[/quote']

Eg og var hekta på det!!!

Cole va utrulig deilig! :wow:

Passions e noke av det værste eg har sett trur eg..

Den med den stygge dokka som blei til en levande gut sant?? Gosj- eg e glad det ikkje går meir!

Gjest mamma1 ikke innlogget
Skrevet

og Santa Barbara..........

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes jeg har hørt at Passion ble tatt av plakaten pga klager på de onde åndene. Tror det var det som folk klagde på, og da ble det slitt på serien i Norge.

Synes også at serien var bra, men ikke når det var om de åndene/dukka, da skrudde jeg over på noe annet. Men derimot når det var om fam. Cranes (?), da så jeg på :wink:

Skrevet
synest serien var bra, men ikke når det var om de åndene/dukka, da skrudde jeg over på noe annet. Men derimot når det var om fam. Cranes (?), da så jeg på  :wink:

Åja! Og Ethan og Theresas kjerlighetsforhold :-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg tror forskningsprosjektet om hva slags møl folk egentlig kan begynne å se på var over, og det derfor ble tatt av sending...

Gjest lilletroll
Skrevet

De har vel sendt siste episoden, har de ikke det da???

Skrevet
De har vel sendt siste episoden' date=' har de ikke det da???[/quote']

Går fremdeles i USA, så nope.

Skrevet
Eg og var hekta på det!!!

Cole va utrulig deilig! :wow:

Da må du se på Third Watch på NRK2 på tirsdager. Cole som brannmann.... :wow:

Gjest happyending
Skrevet

Det var såå gøy med Passions.. Skulle likt å sett åssen det gikk med Ethan og Theresa ja, var i grunnen det som var morsomst.. Og så med hun tanta til Ethan og broren til Theresa, husker ikke hva de heter jeg.. :P

sunset beach har de sendt litt reprise av på svensk tv4, saaavner den serien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...