@riel Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 Huske dere Passions som gikk på TV2. Skikkelig såpe med stor S, og så dumt at det var morsomt Ble hekta da jeg var praktikant. De hadde bare 2 kanaler, og jeg ble alltid sittende å se på TV mens jeg bretta klær. Så før jeg visste ordet av det var jeg blitt hekta. Hvor ble den av. Vet den fremdeles går i USA, men hvorfor sender ikke tv2 den lenger?
Gjest Meteora Skrevet 11. desember 2004 #2 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har også lurt på hvor det ble av den serien Var hekta en gang i tiden jeg også.. jada.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Husker dere Sunset Beach da? Med Olivia, Caitlin, Cole osv? DEN var jeg hekta på..
Trill Skrevet 12. desember 2004 #4 Skrevet 12. desember 2004 Husker dere Sunset Beach da? Med Olivia' date=' Caitlin, Cole osv? DEN var jeg hekta på..[/quote'] Eg og var hekta på det!!! Cole va utrulig deilig! Passions e noke av det værste eg har sett trur eg.. Den med den stygge dokka som blei til en levande gut sant?? Gosj- eg e glad det ikkje går meir!
Gjest mamma1 ikke innlogget Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 og Santa Barbara..........
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 Jeg synes jeg har hørt at Passion ble tatt av plakaten pga klager på de onde åndene. Tror det var det som folk klagde på, og da ble det slitt på serien i Norge. Synes også at serien var bra, men ikke når det var om de åndene/dukka, da skrudde jeg over på noe annet. Men derimot når det var om fam. Cranes (?), da så jeg på
@riel Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2004 synest serien var bra, men ikke når det var om de åndene/dukka, da skrudde jeg over på noe annet. Men derimot når det var om fam. Cranes (?), da så jeg på Åja! Og Ethan og Theresas kjerlighetsforhold :-)
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror forskningsprosjektet om hva slags møl folk egentlig kan begynne å se på var over, og det derfor ble tatt av sending...
Gjest lilletroll Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 De har vel sendt siste episoden, har de ikke det da???
@riel Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2004 De har vel sendt siste episoden' date=' har de ikke det da???[/quote'] Går fremdeles i USA, så nope.
Gjest allium Skrevet 12. desember 2004 #11 Skrevet 12. desember 2004 Eg og var hekta på det!!! Cole va utrulig deilig! Da må du se på Third Watch på NRK2 på tirsdager. Cole som brannmann....
Gjest happyending Skrevet 12. desember 2004 #12 Skrevet 12. desember 2004 Det var såå gøy med Passions.. Skulle likt å sett åssen det gikk med Ethan og Theresa ja, var i grunnen det som var morsomst.. Og så med hun tanta til Ethan og broren til Theresa, husker ikke hva de heter jeg.. sunset beach har de sendt litt reprise av på svensk tv4, saaavner den serien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå