Gå til innhold

Hvilket hotell Paris sentrum, sånn at man kommer seg enklelt til Disneyland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie som vil bo i Paris og ta RER til Disneyland. Hvilket hotell er rimelig, bra og ligger nær RER-toget? Jeg tenker at parken stenger nokså sent og hvis man skal tilbake til sentrum rundt kl 11-12 på natta så er kanskje metro stengt?

Anonymkode: 47e0e...f81

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Metroen har som regel et opphold kun fra ca kl ett eller to på natten til ca kl. fem-halv seks-tiden, så dere bør ha tid nok til å nå frem dit dere skal.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er en familie som vil bo i Paris og ta RER til Disneyland. Hvilket hotell er rimelig, bra og ligger nær RER-toget? Jeg tenker at parken stenger nokså sent og hvis man skal tilbake til sentrum rundt kl 11-12 på natta så er kanskje metro stengt?

Rimelige hoteller i Paris har knøttsmå rom, det er vanskelig å få rett inntrykk fra hjemmesiden deres. 

Anonymkode: 8b229...3e9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i Disneyland Paris 2 ganger, siste gangen var dette et aktuelt tema da Metroen sluttet å gå ved 01.00 tiden- vi måtte spe  på med taxi. det var ikke aktuelt 2 gangen. Så vi bodde på strekning med RER tog, Gare de Lyon. Best Westeren hotel Aurore. Helt greit hotel, lite rom som holder for overnatting i forbindelse med parkbesøk.

Gikk av ved Gare de Lyon etter Disneyland, og 5 min til hotell, det var veldig bra, trøtt etter en slik dag nemlig :)

Anonymkode: c4259...606

Skrevet

Åhhh så koselig! Har alltid hatt lyst til å dra til Disneyland🙈 Har ikke noe råd å komme med, men dere må kose dere kjempe masse!

Anonymkode: ace3a...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...