Madelia Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 Noen som kan hjelpe meg? Jeg lurer på hvilken sang de spilte i første utgaven av Bill mrk. bryllup under seremonien i is hotellet. Tror det var noe med Pavarotti. Den sangen var så fin, fikk helt frysninger av den. Noen som vet hvilken sang jeg mener?
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #2 Skrevet 23. desember 2004 Jeg vet ikke, men du kan jo forsøke deg på bryllupsforumet...
Gjest Ikke inl. Shakira_1977 Skrevet 26. desember 2004 #3 Skrevet 26. desember 2004 Tror en versjon heter "time to say goodbye" men vet ikke hvem som synger den....tror at Andrea Boccelli (eller hva han heter) også har hatt en versjon..om det hjelper noe.
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #4 Skrevet 26. desember 2004 Det er "Con Te Partiro" med Andrea Boccelli. Sangen har også en engelsk versjon som heter time to say goodbye, både med Andrea og Sarah brightman.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Veldig fin sang, men er det "time to say goodbye" i et bryllup?? Det var jo riktignok det de gjorde kort tid etter da...
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 ..men er det "time to say goodbye" i et bryllup?? ... Ikke så veldig passende sang i et normalt bryllup, men i dette tilfellet passet det jo utmerket!
*Emma* Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Ikke så veldig passende sang i et normalt bryllup, men i dette tilfellet passet det jo utmerket! Ha ha ha enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå