Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på hotell denne uken i forbindelse med jobb, og har i løpet av helga fått kontakt med en kjekk mann. Har lyst til å invitere han til hotellrommet mitt i kveld, men er det noe regler på dette? Kan jeg få bot for å ha en person ekstra på rommet? Bli kastet ut?

Anonymkode: b05ec...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov å ha besøk, men han kan ikke overnatte der uten å betale.

Anonymkode: 7cf73...412

Skrevet

Tviler på at hoteller følger så nøye med på det, så det går nok helt fint. Det er nok ikke lov å ha noen som ikke betaler på overnatting, men jeg tror ikke hotellet får det med seg uansett. Besøk må da være lov

Skrevet
2 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Tviler på at hoteller følger så nøye med på det, så det går nok helt fint. Det er nok ikke lov å ha noen som ikke betaler på overnatting, men jeg tror ikke hotellet får det med seg uansett. Besøk må da være lov

De fleste hotell, om ikke alle, har videoovervåkning i korridorene. Grunnen til at man skal vite om der er folk på "langvarig" besøk er påbud fra myndighetene om å ha kontroll på hvem og hvor mange som er på hotellet i tilfelle uforutsatte hendelser som brann eller andre ting som krever evakuering eller andre sikkerhetshensyn. (Les terror, ol.)

Anonymkode: 050d4...492

Skrevet

Gjelder dette "forbudet" også når jeg bor på maks to personer-rom med 2 senger? Når jeg bor på dette rommet alene?

Anonymkode: b05ec...130

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe og betale for et dobbeltrom da, så er alt på det rene? 

Anonymkode: 2e63e...900

Skrevet

Husk at hotellet rapporterer til politiet om de mistenker at du kjøper seksuelle tjenester.

Anonymkode: 97bc3...0fb

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2017 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare kjøpe og betale for et dobbeltrom da, så er alt på det rene? 

Anonymkode: 2e63e...900

Hotellet må vite om det bor en eller to på rommet uansett, så det er ikke så enkelt. 

I tilfellet brann og hotellet må evakueres, så skal alle gjester kunne redegjøres for.

Anonymkode: 7cf73...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...