Gå til innhold

er han like interessert eller ikke? vanskelig å tolke komunikasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg ska tenkte eller vil frem til, men søker råd her..

har i et år snakket med en fyr jeg møtte på en fest i Oslo i fjor rundt februar. Han bodde i Sverige og er svensk så vi har ikke møttes på et år siden han har bodd i Sverige. Han flyttet til Oslo i januar, og vi har holdt kontakten gjevnlig hver dag det siste året. Møtte han forrige helg hvor jeg sov over hos han og kontakten har vært som den alltid pleier etter det. Vi har holdt kontakten gjevlig hele helgen og avtalt at jeg skulle komme til han, men plutselig slutter han i løpet av kvelden å svare på meldinger/svarer tregt...  Han bor med søsteren sin og vet at de har hatt vors og etterfest der. Syns det er så rart og ikke ha hørt noe på langt tid etter at jeg har svart han på meldinger..

vet ikke helt hva jeg skal tro etter kontakten i kveld.. kanskje han bare ville ha alenetid? Eller kanskje han har satt er standpunkt for hva han ønsker? Vil ikke sitte å overtenke ting, samtidig som jeg sitter med en følelse av å bli helt bortprioritert.. sendte melding om at jeg følte at han var litt likegyldig, og da fikk jeg svar om at jeg fikk komme om jeg ville. (Skrevet i en veldig likegyldig tone). Skrev tilbake at jeg egentlig følte meg litt uønsket på denne festen, men ingen svar. 

Tenker at jeg bare må respektere hva han ønsker selv om jeg ikke er helt sikker på hva det er.. vi er ikke sammen og han må få gjøre som han vil.. kjenner bare at denne førlelsen av å være prioritert av en gutt, for å så ikke være det er mer vond enn det jeg skulle ønske.. Vet ikke hva jeg skal tenkte om denne situasjonen eller hvordan jeg skal tolke det.. kanskje jeg bare må ta tiden til hjelp? Hadde håpet at det skulle klaffe denne gangen... 

vet at ingen på kg kan svare på om han er interessert eller ikke, men kanskje noen er bedre på å tolke ting enn meg? Eller har vært borte i noe lignende? 

Anonymkode: b3317...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du han hadde oppført seg sånn om han var kjempekeen? 

Anonymkode: dce67...626

• Liker 1
Skrevet

Hmm, virker jo ikke som om han er suuuupergira hvis jeg skal være helt ærlig.

Ellers hadde jeg litt av samme opplevelse da jeg holdt på med ham jeg er forlova med nå. Han var fryktelig dårlig på å ta initiativ, sende meldinger og slikt. Til slutt ga jeg beskjed om at jeg faktisk måtte vite hvor vi stod, da jeg ikke gidder frem og tilbake-opplegg. Da fikk han fart på seg! 

Anonymkode: 840f6...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...