Devana Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 Noen her som vil hjelpe meg litt og fortelle noen erfaringer. Skal ta brystreduksjon og løft etter jul og er engstelig og nysgjerrig. Ville satt kjempepris på om noen kunne fortelle om opplevelsen rundt det. Selve operasjonen, smertene etterpå, bedøvelse/narkose, arrene, hvor du opererte, hvordan du føler det nå.
Gjest Poirot Skrevet 11. desember 2004 #2 Skrevet 11. desember 2004 Hvis du søker litt, så finner du en usannsynlig lang tråd der jeg og noen andre forteller detaljert om vår prosess med slik operasjon, fra vi gikk til legen til flere måneder etter operasjonen. Forøvrig tror jeg det er smart av deg å fokusere mer på operasjonen enn på arr, for de kan bli annerledes enn forventet. Mine er blitt større enn normalt pga komplikasjoner, men det gjør emg ikke noe siden jeg var så fokusert på operasjonen og godt forberedt. Kan forøvrig bruke halterneck, det ene arret synes bittelitt (1.2 cm) på siden, men det er jo nesten under armen, så det gjør ikke noe.
Devana Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2004 Uff..er ny her..Men sliter litt med å finne det innlegget du snakker om. Søkte, men det dukket opp 2000 ca bare på brystreduksjon..hehe...
@riel Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Uff..er ny her..Men sliter litt med å finne det innlegget du snakker om. Søkte' date=' men det dukket opp 2000 ca bare på brystreduksjon..hehe...[/quote'] Inlegget heter brystreduksjon konsultasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå