Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meg selv:

Fordi jeg mener mye om lite. Det det at jeg liker å diskutere, elsker også  å le (ledd så mye av enkelte tråder her inne at jeg er støl i magen),  og kort og godt, bare fordi jeg trenger å skrive på norsk igjen. (bokmål)

Rette på meg, være så snille! Om jeg feilstaver, eller misseer totalt på tematikken

:helen:

Endret av Perle
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er underholdende og iblant får man gode tips. Er fint tidsfordriv siden jeg er sykemeldt og ellers bruker jeg det mye på buss osv som tidsfordriv. 

Anonymkode: 19060...191

• Liker 2
Skrevet

Det var litt av en kommafeil i overskriften :fnise:

For å svare på spørsmålet ditt: tidsfordriv 

Anonymkode: 9b4df...04f

• Liker 7
Skrevet

Fordi jeg er en sky skravlebøtte.

Anonymkode: f67c5...66f

• Liker 3
Skrevet

For å bli B-kjendis. Det er min store drøm å bli anonym B-kjendis. Jeg skal ha det på CV'n min, B-kjendis på KG.  

Skrevet

Liker å diskutere. Av og til er jeg uenig med folk bare for å lage en diskusjon, selv om jeg egentlig er enig med dem :P 

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er ren underholdning å lese noen av trådene her inne. Syns det er hysterisk morsomt hva folk faktisk lager tråder om. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av en kommafeil i overskriften :fnise:

For å svare på spørsmålet ditt: tidsfordriv 

Anonymkode: 9b4df...04f

Alltid trodd at det skulle være et, "komma" før person/stedsnavn? 

Feil? :vetikke::husarbeid:

Skrevet
14 minutter siden, Perle skrev:

Alltid trodd at det skulle være et, "komma" før person/stedsnavn? 

Feil? :vetikke::husarbeid:

Feil.Man lærer  så lenge man lever :)

Anonymkode: 3cb5f...68c

Skrevet (endret)

Ok.  Fint om du utdyper. 

Vill vite, 

Endret av Perle
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Feil.Man lærer  så lenge man lever :)

Haha...også ser jeg jammen at det har skjedd noe rart med mine mellomrom der også gitt...skylder det på lørdagsalkoholkos (elsker hvordan man kan sette sammen ord til en stor klump i norsk språk). 

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg kommer meg ikke ut herfra. :balltre:

Anonymkode: 251dc...11e

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Meg selv:

Fordi jeg mener mye om lite og det at jeg liker å diskutere, elsker å le (ledd så mye av enkelte tråder her inne at jeg er støl i magen),  og kort og godt bare fordi jeg trenger å skrive på norsk igjen. (bokmål)

Rette på meg, være så snille! Om jeg feilstaver, eller misseer totalt på tematikken

:helen:

Tittelen er feil, komma skal ikke være der. 

Første setningen er rar, det skal være en kommaseparert liste:

Fordi jeg mener mye om lite, liker å diskutere, elsker å le (har ledd så mye av enkelte tråder her inne at jeg ble støl i magen) og kort og godt fordi jeg trenger å skrive på norsk.

Vær så snill å rett på meg hvis jeg staver feil eller bommer på tema.

Jeg er her selv for å rette opp i misoppfatningene til de som frekventerer her.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha...også ser jeg jammen at det har skjedd noe rart med mine mellomrom der også gitt...skylder det på lørdagsalkoholkos (elsker hvordan man kan sette sammen ord til en stor klump i norsk språk). 

:ler::skya::skaal:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Tittelen er feil, komma skal ikke være der. 

Første setningen er rar, det skal være en kommaseparert liste:

Fordi jeg mener mye om lite, liker å diskutere, elsker å le (har ledd så mye av enkelte tråder her inne at jeg ble støl i magen) og kort og godt fordi jeg trenger å skrive på norsk.

Vær så snill å rett på meg hvis jeg staver feil eller bommer på tema.

Jeg er her selv for å rette opp i misoppfatningene til de som frekventerer her.

*noterer*

Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

:ler::skya::skaal:

Tante anonym har problemer med å forklare nå....kanskje jeg er med mine fulle fem i morgen, og har mindre vondt i viljen. Da er det større sjanse for at forklaringen blir riktig.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tante anonym har problemer med å forklare nå....kanskje jeg er med mine fulle fem i morgen, og har mindre vondt i viljen. Da er det større sjanse for at forklaringen blir riktig.

:smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

jeg ble medlem her rett før nyttår. skulle egentlig bare poste et spm ang kjæresten min. så ble jeg bare værende her. uten om damen min så har jeg kun 1 vennine jeg kan spørre om ting, vist jeg vil ha synspunkt fra kvinner. men hun har flyttet og er veldig opptatt

det er ikke absolutt alt jeg gidder å snakke med om kompiser. de skal bare le det vekk og tulle

• Liker 1
Skrevet

Endte opp her pg av en sak jeg ville mene noe om, nå har jeg faktisk glemt hvilken sak:fnise: Så oppdaget jeg alle de merkelige trådene her som virkelig har fått meg til å sitte her å gapskratte :hoho:Takk for det!

Så er det jo absolutt noen nyttige tråder hvor man lærer forskjellige ting av andres erfaringer. Veldig greit når man ikke ønsker å prate om diverse i RL.:smilyblomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...