Gå til innhold

Bedre orgasmer når barbert/vokset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har barbering/voksing av underlivet noen positiv effekt på orgasmer?

Anonymkode: bde1b...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler. Det gir lite mening. Hvis det gjør det er det mest sannsynlig psykisk.

Anonymkode: d0893...563

Skrevet

Ikke for meg hvertfall 

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir mer følsom om jeg er barbert eller vokset. Med andre ord, jeg gjør det verken for menn eller for at det skal se bra ut,  men fordi det forsterker opplevelse for meg. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg blir mer følsom om jeg er barbert eller vokset. Med andre ord, jeg gjør det verken for menn eller for at det skal se bra ut,  men fordi det forsterker opplevelse for meg. 

OK :) Jeg fjerner noe hår, men ikke alt. Blir mer følsom, men får ikke så ofte orgasme. Lurte derfor på om jeg kommer lettere dersom jeg fjerner alt hår.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK :) Jeg fjerner noe hår, men ikke alt. Blir mer følsom, men får ikke så ofte orgasme. Lurte derfor på om jeg kommer lettere dersom jeg fjerner alt hår.

Vanskelig å vite. Du kan jo forsøke. Det vokser jo ut igjen. Dessverre! :)

Skrevet

Nei det er omvendt. Dessverre!

Anonymkode: a9697...208

• Liker 2
Skrevet

Omvendt.

Anonymkode: 1a3e7...851

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke. Hår stimulerer jo masse og rører på seg av vindpust og bevegelse og som kjent er det jo på utsiden vi damer er mest følsomme så barbering har negativ effekt på følsomheten der nede ! Det er ikke bare klitoris som er følsom men hele området langs og rundt ytre kjønnslepper og ut mot lysken og rumpeballene. ,  blir i hvertfall veldig pirret av myk kilestiumlering der under samleiet og forspillet. Når jeg er barbert er det derimot kun klitt jeg føler stimulering og det må jeg gjøre selv med fingrene istedet for at han bevegelser og vinden og gnukkinga stimulerer hele området. 

Anonymkode: 72bf8...790

• Liker 2
Skrevet

Prøv selv når du skal onanere  ,  stryk lett og svakt på lårene dine og etterhvert på området der kjønnshårene er du blir kjempe kåt men det tar jo litt tid siden det er svak stimulering forhold til om man trykker en hard finger rett på klitten (som du gjør etterhvert når du hr blitt våt og sidestimuleringen har fått deg til å trygle om hovedstimulering) men av å stimulere og pirre flere områder og nerver i underlivet som hår gjør så får du en mye sterkere orgasme og sexopplevelse - syns nå jeg ! :)

Anonymkode: 72bf8...790

• Liker 1
Skrevet

Jeg får veldig mye mer ut av det når jeg er barbert, det er ganske mye hud i den erogene sonen som aldri blir berørt når det er dekket av hår.

mann

Anonymkode: 7f0a7...526

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at orgasmene blir mer intense når man er nybarbert. Har ofte glattbarbert hverandre før vi har hatt sex og orgasmene våre ble sterkere og mer intense for oss begge.

Anonymkode: f76c3...b62

Skrevet

Jeg er mye mer følsom når ikke hårene er i veien

Anonymkode: 9335b...912

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...