Gå til innhold

Ripped jeans og nettingstrømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne moten med nettingstrømper under ripped jeans? Litt harry ...? 

Anonymkode: 99f15...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Liker de to trendene hver for seg, men sammen er det helt jævlig.

Aldri likt konseptet med strømpebukser av noe som helst slag under hullete bukser, det har jo vært i vinden før med tykke, sorte under. Ugly as hell.

Skrevet

Nettingstrømper gir meg bare prostitute vibber uansett hva de matches med.

Anonymkode: dc1d0...e2a

• Liker 8
Skrevet

Ikke helt min greie.

Anonymkode: cd978...909

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Sulosi, mod.

• Liker 1
Skrevet

Det er stilig. Liker best når noen har strømpebukse med litt knæsje farger under hullete bukse. 

Anonymkode: 93780...dce

• Liker 1
Skrevet

Synes det er en kul stil, kjører den selv av og til, men ikke fullt så store hull på buksa da, og mye "tettere" nett. 

Mer som dette. :)

Tights-Under-Ripped-Jeans-9.jpg

• Liker 3
Skrevet

Det var sånn jeg gikk rundt da jeg var 14-15, og jeg ser tilbake på det idag med et snev av skam. På voksne synes jeg det blir litt rart.

Anonymkode: 34c25...284

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes begge deler er fint hver for seg, så jeg gjør som Joey og sier at dette kan ikke bli feil.

636042352775090604-1141625420_friends-th

Skrevet

Det får meg til å tenke på åttitallet, Samantha Fox, Madonna o.l

• Liker 1
Skrevet

sophie elise la ut det bildet, det er ikke av henne. Hun tagget ikke brukeren først i det hele tatt, men i ettertid etter at flere reagerte tagget hun en fashion profil. Personen som eier bildet reagerte også..

Anonymkode: cdc26...b07

Skrevet

Historien med Sophie Elise er smått utrolig ......

Uansett - trenden er tydeligvis hot blant frognerfruene ... Var innom et par kafeer lørdag ettermiddag, og dette var "it-antrekket", både med pumps, med Sneakers og med ankelboots. Hun ene hadde også stay-ups og sånn at blondekanten viste gjennom hullene på lårene ...

Selv bruker jeg gjerne nettingstrømper, men da enten under et par (un-ripped) skinnbukser jeg har eller til knelange skjørt, litt sånn som hun her; http://www.mrsbijmolen.com/blog/2014/10/13/covered-up-sexyness

Skrevet

Jeg liker det litt, egentlig. 

Skrevet

Syns det ser utrolig fint ut!!! Har ikke selvtilitten til å gå slik selv da, men elsker slik stil!

AnonymBruker
Skrevet

Under jeans bruker jeg kun nude strømper.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...