AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Noen som husker denne? Husker den så vidt og den var så god, fikk plutselig kjempelyst på Den med melkekrem er ikke like god, kanskje fordi jeg er kjempesvak for hvit sjokolade Hvorfor sluttet den å selge?! Er det håp at den kommer tilbake? Anonymkode: db61f...4af
Maleficenta Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som husker denne? Husker den så vidt og den var så god, fikk plutselig kjempelyst på Den med melkekrem er ikke like god, kanskje fordi jeg er kjempesvak for hvit sjokolade Hvorfor sluttet den å selge?! Er det håp at den kommer tilbake? Anonymkode: db61f...4af Du får skrive til nidar og spørre. De pleier å svare.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Du får skrive til nidar og spørre. De pleier å svare. Facebook da eller? Anonymkode: db61f...4af
Maleficenta Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Facebook da eller? Anonymkode: db61f...4af De har vel en nettside trodde jeg? Nidar.no
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Dessverre solgte den ikke godt nok, selvom de burde tjent mer enn nok bare på meg... La på meg over 20 kg pga den Håper virkelig den kommer tilbake, melky er ikke i nærheten... Anonymkode: e049c...da5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre solgte den ikke godt nok, selvom de burde tjent mer enn nok bare på meg... La på meg over 20 kg pga den Håper virkelig den kommer tilbake, melky er ikke i nærheten... Anonymkode: e049c...da5 Det var det jeg og satt og tenkte, spiste den jo som om det skulle vært brødskiver Nei da...Jo da. Jeg får spørre nidar, selv om det ikke er bra for hverken meg eller lommeboken Anonymkode: db61f...4af
Maleficenta Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Jeg savner soho jeg da. De hadde en kort comeback syns jeg. Det var folk som påstod at den smakte annerledes enn sist. Ikne enig. Fortsatt like god syns jeg. Men var ikke nok folk som kjøpte den så den kommer nok aldri igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå