Gå til innhold

KRISE!!! Mistet notatblokk på data

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker notatblokken på pcen og greide å miste et slikt notatblokk for dumme meg hadde ikke lagret det enda... det blei borte pga en automatisk oppdatering som gjorde at pcen slo seg av... er det noen mulighet i verden til å finne det igjen eller er det tapt? 😭😭😭😪😪😪

Anonymkode: dafab...661

Skrevet

Jeg anbefaler deg penn og fysisk notatblokk i fremtiden.

Anonymkode: 95f43...25b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler deg penn og fysisk notatblokk i fremtiden.

Anonymkode: 95f43...25b

Takk for konstruktivt svar............

• Liker 3
Skrevet

Takk for konstruktivt svar............

Mange som er flinke til slike svar her på KG :a034:

Åpne programmet du brukte, er du heldig er det fortsatt der, hvis ikke er det nok ingenting du kan gjøre..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym2467 skrev:

Åpne programmet du brukte, er du heldig er det fortsatt der, hvis ikke er det nok ingenting du kan gjøre..

Takk🌹 Det prøvde jeg, så da er det dessverre borte ja 😭😭😭

Skrevet

Det er nok borte. Notatblokk er ikke så avansert at det kan hente ut igjen filer desverre. Word kan gjøre dette så kan anbefale det. Tror Open office også kan. Hjelper deg så klart ikke nå, men om det skulle skje i fremtiden :) 

Anonymkode: 1eeab...c61

• Liker 1
Skrevet

Det er nok borte. Notatblokk er ikke så avansert at det kan hente ut igjen filer desverre. Word kan gjøre dette så kan anbefale det. Tror Open office også kan. Hjelper deg så klart ikke nå, men om det skulle skje i fremtiden :) 

Takk🌹

Skrevet

Men dette gjaldt noen linker til nettet som jeg skulle ta vare på. Er det noen andre steder disse kan legge seg da for finner ikke de i søppelkassen heller? 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette gjaldt noen linker til nettet som jeg skulle ta vare på. Er det noen andre steder disse kan legge seg da for finner ikke de i søppelkassen heller? 

Om du har vært inne på sidene kan du sikkert finne de i loggen i nettleseren.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har vært inne på sidene kan du sikkert finne de i loggen i nettleseren.

Det har jeg også prøvd, men dette var noen sider som dessverre er sperret av min nettleverandør så jeg tok bare vare på adressen. Søren klype altså... dette var dumt, da får jeg bare sitte å ergre meg litt... men takk for hjelp🌹

Skrevet
1 time siden, Anonym2467 skrev:

Det er et godt råd. Det du selv har skrevet i en filofax eller hva det måtte være, blir ikke borte. Elektronikken kan svikte.

Skrevet
39 minutter siden, Arabella skrev:

Det er et godt råd. Det du selv har skrevet i en filofax eller hva det måtte være, blir ikke borte. Elektronikken kan svikte.

Nei, å slutte å bruke moderne hjelpemidler er faktisk ikke et godt råd. Å lære seg å bruke dem riktig, derimot, det er lurt. (Dvs. å lære seg lagring og back-up.)

Anonymkode: ef9fe...73c

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også prøvd, men dette var noen sider som dessverre er sperret av min nettleverandør så jeg tok bare vare på adressen. Søren klype altså... dette var dumt, da får jeg bare sitte å ergre meg litt... men takk for hjelp🌹

Eh?

Anonymkode: 23b91...d5f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, å slutte å bruke moderne hjelpemidler er faktisk ikke et godt råd. Å lære seg å bruke dem riktig, derimot, det er lurt. (Dvs. å lære seg lagring og back-up.)

Jeg har ikke skrevet at man skal slutte å bruke moderne hjelpemidler. Hvor tar du det ifra?

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg har ikke skrevet at man skal slutte å bruke moderne hjelpemidler. Hvor tar du det ifra?

Det gode rådet du henviser til er da å gå over til penn og papir, eller misforstår jeg? 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gode rådet du henviser til er da å gå over til penn og papir, eller misforstår jeg? 

Nå gjør du deg vrang med vilje. Dette gidder jeg ikke.

Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Nei, det er overhodet ikke et godt råd når man sitter i det og har mistet dokumentene sine.

Anonymkode: 02024...3e1

Skrevet

Nei, det er overhodet ikke et godt råd når man sitter i det og har mistet dokumentene sine.

Anonymkode: 02024...3e1

Det forstår jeg også. Men å ha det in mente til senere anledninger for å ha en ekstra sikkerhet, som den brukeren jeg henviste til, skrev. Uansett, når du skriver på pc er det viktig å lagre med jevne mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...