AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Jeg bruker notatblokken på pcen og greide å miste et slikt notatblokk for dumme meg hadde ikke lagret det enda... det blei borte pga en automatisk oppdatering som gjorde at pcen slo seg av... er det noen mulighet i verden til å finne det igjen eller er det tapt? 😭😭😭😪😪😪 Anonymkode: dafab...661
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Jeg anbefaler deg penn og fysisk notatblokk i fremtiden. Anonymkode: 95f43...25b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler deg penn og fysisk notatblokk i fremtiden. Anonymkode: 95f43...25b Takk for konstruktivt svar............ Anonymkode: dafab...661 3
Anonym2467 Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for konstruktivt svar............ Anonymkode: dafab...661 Mange som er flinke til slike svar her på KG Åpne programmet du brukte, er du heldig er det fortsatt der, hvis ikke er det nok ingenting du kan gjøre..
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Anonym2467 skrev: Mange som er flinke til slike svar her på KG Åpne programmet du brukte, er du heldig er det fortsatt der, hvis ikke er det nok ingenting du kan gjøre.. Takk🌹 Det prøvde jeg, så da er det dessverre borte ja 😭😭😭 Anonymkode: dafab...661
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Det er nok borte. Notatblokk er ikke så avansert at det kan hente ut igjen filer desverre. Word kan gjøre dette så kan anbefale det. Tror Open office også kan. Hjelper deg så klart ikke nå, men om det skulle skje i fremtiden Anonymkode: 1eeab...c61 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok borte. Notatblokk er ikke så avansert at det kan hente ut igjen filer desverre. Word kan gjøre dette så kan anbefale det. Tror Open office også kan. Hjelper deg så klart ikke nå, men om det skulle skje i fremtiden Anonymkode: 1eeab...c61 Takk🌹 Anonymkode: dafab...661
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Men dette gjaldt noen linker til nettet som jeg skulle ta vare på. Er det noen andre steder disse kan legge seg da for finner ikke de i søppelkassen heller? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok borte. Notatblokk er ikke så avansert at det kan hente ut igjen filer desverre. Word kan gjøre dette så kan anbefale det. Tror Open office også kan. Hjelper deg så klart ikke nå, men om det skulle skje i fremtiden Anonymkode: 1eeab...c61 Anonymkode: dafab...661
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dette gjaldt noen linker til nettet som jeg skulle ta vare på. Er det noen andre steder disse kan legge seg da for finner ikke de i søppelkassen heller? Anonymkode: dafab...661 Om du har vært inne på sidene kan du sikkert finne de i loggen i nettleseren. Anonymkode: 1eeab...c61
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har vært inne på sidene kan du sikkert finne de i loggen i nettleseren. Anonymkode: 1eeab...c61 Det har jeg også prøvd, men dette var noen sider som dessverre er sperret av min nettleverandør så jeg tok bare vare på adressen. Søren klype altså... dette var dumt, da får jeg bare sitte å ergre meg litt... men takk for hjelp🌹 Anonymkode: dafab...661
Arabella Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, Anonym2467 skrev: Mange som er flinke til slike svar her på KG Åpne programmet du brukte, er du heldig er det fortsatt der, hvis ikke er det nok ingenting du kan gjøre.. Det er et godt råd. Det du selv har skrevet i en filofax eller hva det måtte være, blir ikke borte. Elektronikken kan svikte.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 39 minutter siden, Arabella skrev: Det er et godt råd. Det du selv har skrevet i en filofax eller hva det måtte være, blir ikke borte. Elektronikken kan svikte. Nei, å slutte å bruke moderne hjelpemidler er faktisk ikke et godt råd. Å lære seg å bruke dem riktig, derimot, det er lurt. (Dvs. å lære seg lagring og back-up.) Anonymkode: ef9fe...73c 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg også prøvd, men dette var noen sider som dessverre er sperret av min nettleverandør så jeg tok bare vare på adressen. Søren klype altså... dette var dumt, da får jeg bare sitte å ergre meg litt... men takk for hjelp🌹 Anonymkode: dafab...661 Eh? Anonymkode: 23b91...d5f 1
Arabella Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, å slutte å bruke moderne hjelpemidler er faktisk ikke et godt råd. Å lære seg å bruke dem riktig, derimot, det er lurt. (Dvs. å lære seg lagring og back-up.) Anonymkode: ef9fe...73c Jeg har ikke skrevet at man skal slutte å bruke moderne hjelpemidler. Hvor tar du det ifra?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg har ikke skrevet at man skal slutte å bruke moderne hjelpemidler. Hvor tar du det ifra? Det gode rådet du henviser til er da å gå over til penn og papir, eller misforstår jeg? Anonymkode: ef9fe...73c 1
Arabella Skrevet 26. februar 2017 #16 Skrevet 26. februar 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gode rådet du henviser til er da å gå over til penn og papir, eller misforstår jeg? Anonymkode: ef9fe...73c Nå gjør du deg vrang med vilje. Dette gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #17 Skrevet 26. februar 2017 2 timer siden, Arabella skrev: Det er et godt råd. Det du selv har skrevet i en filofax eller hva det måtte være, blir ikke borte. Elektronikken kan svikte. Nei, det er overhodet ikke et godt råd når man sitter i det og har mistet dokumentene sine. Anonymkode: 02024...3e1
Arabella Skrevet 26. februar 2017 #18 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er overhodet ikke et godt råd når man sitter i det og har mistet dokumentene sine. Anonymkode: 02024...3e1 Det forstår jeg også. Men å ha det in mente til senere anledninger for å ha en ekstra sikkerhet, som den brukeren jeg henviste til, skrev. Uansett, når du skriver på pc er det viktig å lagre med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå