Gå til innhold

Hva er vanlig alder for ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Jeg er en mann på 42 og lurer på om hvor vanlig å leite på ONS i slik alder. Siste ONS har jeg hatt for ca 15 år siden og i hjemmelandet. Jeg har ingen erfaring med ONS i Norge.

Bare lurer på om dette blir noe «normal» om en fyr på 42 går rund og ser etter noe slik.

Jeg må forklare at jeg har ingen lyst på noen forhold/elskerine , bare ONS. Grunn til slik ønske er at jeg litt lei av ektefelles sin kroppen og har lyst på å oppleve noe nytt. J

Anonymkode: 6be60...98c

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet

Ingen aldersgrense på dette. Men lykken står den vakre bi. 

Skrevet

Bare bruk tinder du.  Det er en sex app.  Der er det nok av norske villige billige damer som har samme slags syn på sex som deg !  Ellers kan du jo prøve deg på ut på byen til en forandring ...Men så godt da at du har fått en så ærbar, snill og trofast kone som ikke har noe imot at du skeier ut og leker med litt tvilsomme skitne damer iblant...hun må virkelig ha et stort stort hjerte som unner deg så mye godt som du bare kan ønske deg mens hun selv kun er ærbar og trofast mot deg...Høres ut som en utrolig unik og uselvisk dame..men du hvor finner man slike trofaste ærbare damer som din..? Hvilke land kommer dere fra ?

Anonymkode: 1d76c...eef

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen aldersgrense, men sikkert mest normalt i (16) 18-25 årsalderen.

Endret av 2nje
Skrevet

Om du er lei av kroppen til ektefellen bør du avslutte forholdet før du begynner å leite etter ONS.

Anonymkode: 278ca...ba6

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det er så veldig mange damer som vil være del av de ekle utroskapsplanene dine uansett alder.

Enda færre som vil være gratis-hora di, men for all del du kan jo alltids se om du finner en usikker og naiv kvinne i 20-årene med dårlig selvtillit, psykiske problemer og issues opp over øret sånn som en del andre menn på din alder gjør for å få seg noe. 

Anonymkode: 2077b...fb5

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så godt da at du har fått en så ærbar, snill og trofast kone som ikke har noe imot at du skeier ut og leker med litt tvilsomme skitne damer iblant...hun må virkelig ha et stort stort hjerte som unner deg så mye godt som du bare kan ønske deg mens hun selv kun er ærbar og trofast mot deg...Høres ut som en utrolig unik og uselvisk dame..men du hvor finner man slike trofaste ærbare damer som din..? Hvilke land kommer dere fra ?

Nei, det er ikke sånn at ho vil akseptere noe slik, men hun jobber turnus på sykehjem og derfor noen natt i måned har jeg "fri" fra hennes kontroll. :) 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20-årene

Jeg tror at sexen med "barn" er ikke noe aktuelt for meg. 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er lei av kroppen til ektefellen bør du avslutte forholdet før du begynner å leite etter ONS

Avslutte forholdene er ikke alltid en løsning. Mening er å bare prøve. Det kan godt henne at jeg blir misfornøynd med forsøk og skal bare forsto hvor dum jeg vær med slike tenke. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslutte forholdene er ikke alltid en løsning. Mening er å bare prøve. Det kan godt henne at jeg blir misfornøynd med forsøk og skal bare forsto hvor dum jeg vær med slike tenke. 

Du burde forstå nå at du er dum når du tenker slik. Ha såpass respekt for kona di.

Anonymkode: 278ca...ba6

• Liker 2
Skrevet

Den mest "vanlige" alderen er nok et sted mellom 18-30, men som allerede nevnt så er det ingen aldersgrense på dette, mange godt voksne som har ONS og er happy med det. Lykke til! :)

Skrevet (endret)
På Sunday, February 26, 2017 den 0.05, canacas skrev:

Ingen aldersgrense på dette. Men lykken står den vakre bi. 

Burde det ikke være en aldersgrense for runketråder? 

Endret av Blålys
AnonymBruker
Skrevet

"Hade kjerringa! Stikker ut på ONS"

Anonymkode: 716e6...221

AnonymBruker
Skrevet
På 25/02/2017 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så veldig mange damer som vil være del av de ekle utroskapsplanene dine uansett alder.

Enda færre som vil være gratis-hora di, men for all del du kan jo alltids se om du finner en usikker og naiv kvinne i 20-årene med dårlig selvtillit, psykiske problemer og issues opp over øret sånn som en del andre menn på din alder gjør for å få seg noe. 

Anonymkode: 2077b...fb5

Hvordan fungerer en gratis hore? Virker som de to tingene er litt selvmotsigende. Eller bruker du den bibelske betydningen av hore?

Anonymkode: b73c0...b1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre kona di om hun har noen villige venninner? Kanskje kjenner hun/dere et annet par som vil bytte låne med dere :) Ingen grunn til å holde kona utenfor moroa da, du unner vel henne det samme :)

Lykke til uansett, ingen aldersbegrensing. Men jeg synes det er skikkelig dritt når menn juger til potensielle ONSer om at de er single. Er faktisk ganske ekkelt når man tenker på at de bor sammen med en som aner fred og ingen fare. Om hun vet om det og er med på det/ godtar det er det jo helt greit for "meg" også da.

Anonymkode: 24e64...e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.2.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Hei folkens!

Jeg er en mann på 42 og lurer på om hvor vanlig å leite på ONS i slik alder. Siste ONS har jeg hatt for ca 15 år siden og i hjemmelandet. Jeg har ingen erfaring med ONS i Norge.

Bare lurer på om dette blir noe «normal» om en fyr på 42 går rund og ser etter noe slik.

Jeg må forklare at jeg har ingen lyst på noen forhold/elskerine , bare ONS. Grunn til slik ønske er at jeg litt lei av ektefelles sin kroppen og har lyst på å oppleve noe nytt. J

Nå kan det jo tenkes at hun er lei av din kropp også. Er det greit at hun gjør det samme som du tenker å gjøre?

Anonymkode: e5f66...ac6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...