Gjest Lilleulv Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 ah, vi falt for fristelsen til å gi nemi et griseøre i dag midt oppi egg-testinga. hun har allerede fått egg i 2 dager så jeg begynte å bli rimelig sikker på at hun tåler det, men nå klør hun altså. Bare noen timer siden griseøret... Er det KUN gris i et griseøre?? Ødela visst dietten litt nå :oops:
LilleMy Skrevet 11. desember 2004 #2 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har i alle fall alltid trodd at det bare er ett simpelt griseøre.....
Gjest Lilleulv Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har i alle fall alltid trodd at det bare er ett simpelt griseøre..... så er hun enten allergisk mot gris eller egg... Må teste disse 2 tingene separat senere... takk
Gjest miau Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Det skal bare være et tørka griseøre, ikke noe muffins såvidt jeg vet..
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Mange av griseørene vi kjøper til hund er av skikkelig dårlig kvalitet. De er gjerne alt for gamle slik at fettet i dem er harsknet. Harsknet fett er selvfølgelig ikke bra. Hilsen Ella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå