Gå til innhold

Slitsomt å være singel? Synes dere også det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rundet 30 år og utseende mitt er litt på hell, jeg begynner å miste håret og er mann. Jeg er fysisk i god form ellers og fint utrustet om det skulle ha noe å bety (noe jeg føler det er litt i disse dager?). Men men, problemet er at jeg sliter virkelig med å være singel, og synes det er stress å treffe nye kvinner. Synes dere også det, eller finnes det  noen tips til å se positivt på det med å datert og være SINGEL? 

Anonymkode: b592a...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest dating kan være noe styr, men det er ikke slitsomt å være singel. Diller på med det jeg har lyst til, og det er jo fint.

Skrevet

Å være singel er da ikke slitsomt, men dersom du konstant går på dater er det jo ikke rart at du synes det er stress. 

Anonymkode: 6c720...ec1

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har vært singel forutenom ett år i 20-årene. Jeg synes ikke det er slitsomt. Nå er jeg blitt sær da men.

Anonymkode: d76e4...5de

Skrevet

Viss du begynner å bli skallet kan du skinne deg :D Det er bedre! Og viss du er godt trent ser det veldig bra ut !

Å være single er ikke stress. Å være single er chill, for du kan gjøre hva du vil! Du trenger ikke treffe andre kvinner, vi finnes jo overalt! Vi er jo 50% av de du møter på en dag! Du er SINGLE, nyt det! Du kan være flørtende med hvem som helst, du kan få nummere til hvem som helst. Dama i kassa. Dama med posten. Dama på kafeen. Dama på dressmann, HVOR SOM HELST :D det spiller ingen rolle, for du er FRI! Helt til du blir forelsket i, dama i kassa/posten/resturang/baren/ venninda til kompissen sin kjæreste. Slutt å let. Slutt å date. Vi er overalt, kanskje er drømme dama nærmere enn du tror? 

Hvis du hele tiden går å tenker på du må ha dame og at du må lete så blir det slitsomt såklart. Så slutt med det. Kjærligheten kommer når du slapper av :) 

Anonymkode: 6e504...134

• Liker 2
Skrevet

Syns det er digg å være singel jeg. Syns det er ålreit å dra på date og bli kjent med nye mennesker. Nå har jeg barn da, så er jo egentlig aldri alene, om jeg ikke hadde hatt barn hadde jeg nok tenkt at livet mitt var litt tomt, om jeg skulle vært helt alene liksom.

Anonymkode: 5518c...84f

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er slitsomt å være singel.

Anonymkode: f99ef...d90

Skrevet

Jeg er ikke singel nå da, men jeg synes det var fantastisk mesteparten av tiden, spesielt i perioder hvor jeg ikke jaktet på noen :fnise:! For det eneste jeg mislikte ved å være singel, var å date og treffe nye personer. Utrolig slitsom å være i bli-kjent-fasen og nyforelsket gang på gang:P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rundet 30 år og utseende mitt er litt på hell, jeg begynner å miste håret og er mann. Jeg er fysisk i god form ellers og fint utrustet om det skulle ha noe å bety (noe jeg føler det er litt i disse dager?). Men men, problemet er at jeg sliter virkelig med å være singel, og synes det er stress å treffe nye kvinner. Synes dere også det, eller finnes det  noen tips til å se positivt på det med å datert og være SINGEL? 

Anonymkode: b592a...5fa

Næh. Er 28 år, kvinne. Har vært singel 3 mnd og har nå funnet en ny date😊 trodde det skulle bli stress å finne en jeg liker, men fant en via tinder jeg likte😁 får se da.  Du finner nok en du og;p Personlig dater jeg en jeg aldri trodde jeg kunne date  (mtp alder osv..) men liker han fordeom! 

Anonymkode: 059e5...ff0

Skrevet

Syns ikke det å være single er stress. Jeg syns det er mer stress å finne seg en mann som man ønsker å tilbringe resten av livet med 😧 Det å finne ut av alt og tilslutt flytte sammen. Og straks etter et år finne ut at man tok feil og alt styret med å avslutte, finne nytt sted å bo og flyttehelvete... Bedre å være single da

• Liker 1
Skrevet

Nyter det! Nærmer meg 29 år, og jeg elsker å være singel. Vært singel i 1 år og har vært på noen dater, men jeg er enig i det flertallet har skrevet - det er mer slitsom å gå på date osv. 

I enkelte situasjoner kan det gjerne være et savn å være alene, men jeg får vente til jeg treffer en som jeg føler jeg har skikkelig god kjemi med 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...