AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Har tilbringet et helt døgn med daten min! Nå skal vi møtes igjen i mars hvertfall, siden vi ikke bor i samme by og det skal klaffe med jobb, barn ++ må det bare bli sånn. Vi skal da være sammen i fem dager siden han først skal være i min by pga kurs og så skal jeg være hos han. Hva tror dere? Det er 13 år mellom oss, han eldst. Men han gir meg litt sommerfugler i magen allerede😁😍 Anonymkode: d5a4d...986
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Noen merker jeg med en gang at det ikke helt funker, mens med andre har jeg hatt behov for å bo sommer 6 mnd før det har kommet frem. Det er div ting jeg vet jeg kommer til å se etter ved neste eventuelle kjæreste. Om ha smatter og spiser med åpen munn, det er ikke ok! Om jeg liker hans personlighet i fylla. Hvordan vennene er, hvordan familien er. Hvordan han ordner opp i ting hjemme hos seg selv med basking av klær, skifte lyspære etc. Bare se om han er en sånn som tar tak eller lar ting skure og gå. Om han er mye aktiv med hobbyer og jobb eller mer sofagris. Man må nesten bare sjekke ut hver eneste reaksjon i hver eneste situasjon føler jeg da. Anonymkode: c5923...0f2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 én uke sammenhengende 24/7..da vet man om man vil ha mer, eller det var nok. Anonymkode: c8ffb...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå