AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Noen som vet om det går an å sperre sparekontoen sånn at man ikke får åpnet den før om foreksempel 5 år? Det er den eneste måten jeg kan klare å spare på. Planen min er å spare i 5 år. Anonymkode: 6658f...9e6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Ja du kan det. De i banken kommer sikkert til å se rart på deg. Det gjorde de da jeg spurte om de kunne sperre kontoen for uttak. "Skal du sperre din egen konto? Fra deg Selv? ............" følte meg rimelig teit 😂 Anonymkode: bae3b...de2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du kan det. De i banken kommer sikkert til å se rart på deg. Det gjorde de da jeg spurte om de kunne sperre kontoen for uttak. "Skal du sperre din egen konto? Fra deg Selv? ............" følte meg rimelig teit 😂 Anonymkode: bae3b...de2 Dette synes jeg er ganske snodig ut ifra hvordan den personlige økonomien til mange nordmenn er. Nå trenger man jo ikke å sitte med store økonomiske problemer for å ville sperre sparekontoen sin, men jeg synes at det viser at man tar aktivt grep dersom man har vansker med å la den stå uberørt. Anonymkode: dd954...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå